• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همدان تاکید کرد:

اخلاق‌مداری در راس ستاد قالیباف

  • کد خبر : 218608
  • 29 خرداد 1403 - 20:56
اخلاق‌مداری در راس ستاد قالیباف
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همدان گفت: در این ستاد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، رعایت تقوا و اخلاق‌مداری در راس خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حمیدرضا محمدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی قالیباف در همدان اظهار کرد: ما به عنوان سربازان ولایت، در حول محور انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بعداز شهادت رئیس جمهور محبوب، شهید رئیسی نکات بسیار مهمی را فرمودند ک۶ یکی از این نکات برگزاری انتخابات در پنجاه روز آینده بود که بدون هیچ دغدغه‌ای کار به این مهمی در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همدان با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه و همراهی مردم فهیم، عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه، بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده کرده‌اند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: در حقیقت آقای قالیباف فکر کردند می توانند سکان این مملکت را به دست بگیرند.

وی با اشاره به خصوصیات این کاندید انقلابی خاطرنشان کرد: محمد باقر قالیباف، فرزند انقلاب، سرباز ولایت مدیری شایسته با سابقه‌ای بسیار درخشان، کسی که مقام معظم رهبری از مدیریت و کفایت او تعریف کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همدان با بیان اینکه این انتخابات با رعایت دموکراسی، نتیجه‌ای جز، انتخاب فرد شایسته‌ نخواهد داشت، عنوان کرد: در این ستاد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، رعایت تقوا و اخلاق‌مداری در راس خواهد بود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218608
  • دیدگاه‌ها برای اخلاق‌مداری در راس ستاد قالیباف بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.