• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع)استان همدان خبر داد:

رزمایش بزرگ ۱۵۰۰۰ نفری در همدان

  • کد خبر : 223829
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
رزمایش بزرگ ۱۵۰۰۰ نفری در همدان
فرمانده سپاه استان همدان، از برگزاری رزمایش بزرگ ۱۵۰۰۰ نفری گردان‌های دفاعی امنیتی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه استان همدان، از برگزاری رزمایش بزرگ ۱۵۰۰۰ نفری گردان‌های دفاعی امنیتی در این استان خبر داد.

این رزمایش به مدت سه روز برگزار خواهد شد و در آن، گردان‌های مختلف استان به مدت دو روز در شهرستان‌ها و یک روز به صورت متمرکز در سطح استان به رزمایش خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به تقارن این رزمایش با هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در ماه مهر، برنامه‌های متنوعی از جمله هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح و نهمین سالگرد شهادت سردار همدانی را پیش رو داریم. هر ساله در استان‌های مختلف به ویژه چهار استان همدان، تهران، کرمانشاه و مازندران، برنامه‌های ویژه‌ای به یاد این شهید والامقام برگزار می‌شود.

سردار مجیدی همچنین به موفقیت‌آمیز بودن برنامه‌های گذشته سپاه استان همدان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال، برنامه‌هایی چون اعزام سه هزار نفر به اردوهای راهیان نور، اعزام هفت هزار نفری به مرقد امام خمینی (ره) و راهیان پیشرفت با استقبال بسیار خوب مردم برگزار شده است.

رزمایش بزرگ ۱۵۰۰۰ نفری شهید زاهدی، علاوه بر نمایش قدرت دفاعی استان همدان، فرصتی برای ارتقای آمادگی رزمی نیروهای بسیجی و پاسداران استان خواهد بود. همچنین، این رزمایش به عنوان اقدامی برای حفظ آمادگی دفاعی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223829

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.