• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

راه یابی ۱۲۴ دانش‌آموز همدانی به مسابقات سراسری قرآن کریم

  • کد خبر : 185128
  • 06 خرداد 1402 - 16:24
راه یابی ۱۲۴ دانش‌آموز همدانی به مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه ۱۲۴ نفر به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند گفت: مسابقات سراسری قرآن در هفته اول تیرماه سال جاری برگزار می شود و نفرات برتر در مسابقات نهایی کشوری به رقابت خواهند پرداخت. محمد ویژه، رئیس اداره امور قرآنی […]

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه ۱۲۴ نفر به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند گفت: مسابقات سراسری قرآن در هفته اول تیرماه سال جاری برگزار می شود و نفرات برتر در مسابقات نهایی کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

محمد ویژه، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن آموزش و پرورش یک هزار و ۱۴۰ نفر از دانش آموزان در بخش آوایی و غیر آوایی به مرحله استانی راه یافتند گفت: در مجموع بیش از دو هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ نفر از افرادی که وارد مرحله استانی شده بودند، فقط در رشته حفظ شرکت کردند افزود: سایر نفرات شرکت کننده در مسابقه در رشته‌های پژوهشی، قرائت، آوایی، اذان، صحیفه سجادیه، دعاخوانی، نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی و… به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: ۴۱۲ نفر از افراد حاضر در مسابقه موفق به کسب رتبه اول تا سوم در مرحله نهایی مسابقات استانی شدند. ویژه با اشاره به اینکه ۱۲۴ همدانی به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند گفت: مسابقات سراسری قرآن در هفته اول تیرماه سال جاری برگزار می شود و نفرات برتر در مسابقات نهایی کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185128
  • دیدگاه‌ها برای راه یابی ۱۲۴ دانش‌آموز همدانی به مسابقات سراسری قرآن کریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.