• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

رئیس جمهور باید ولایت‌مدار و معتقد به مبانی اسلامی باشد

  • کد خبر : 218551
  • 29 خرداد 1403 - 7:27
رئیس جمهور باید ولایت‌مدار و معتقد به مبانی اسلامی باشد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ملت ایران رئیس جمهوری که سکان‌دار و هدایت‌گر مردم ایران اسلامی باشد را نیاز دارد، ولایت‌مدار و سرباز ولی فقیه، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین الیاس نجاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به سخنان رهبری گفت: ملت ایران اسلامی رئیس جمهوری نیاز دارد که فعال و پرکار باشد، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد و یقیناً اگر چنین فردی در ۸ تیرماه امسال انتخاب گردد این انتخاب یک دستاورد بزرگی برای ایران و کشور ایران خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن تاکید بر حماسه بزرگ که در تشییع پیکر مبارک حضرت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان انجام گرفت مکمل حضور حماسی و انتخاب فردی اصلح به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی و ادامه دهنده مسیر آن رئیس جمهور شهید، مجاهد، با اخلاص و پرکار خواهد بود، انشالله.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی راهبردهای متعددی را برای انتخابات ۸ تیر انتخاب کرده‌اند و در حال پیاده‌سازی این راهبردها انتخاباتی برای ضعیف جلوه دادند کشور و انتخاب رئیس جمهوری ضعیف برای ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجاری اظهار داشت: در این چهل و‌پنج سال دشمن به دلیل هدایت‌ها و رهبری حکیمانه حضرت آقا موفق نبوده و موفق نخواهد شد، یقیناً دومین راهبرد دشمن مخدوش‌سازی مشارکت حداکثری است همه تلاش دشمن در این است که انگیزه‌های مردم را از بین برده و در زمینه مهندسی شدن انتخابات شائبه ایجاد کند و با ایجاد فضای امنیتی در کشور مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری حضور حداقل داشته باشند.

وی با اشاره به دو قطبی‌سازی مخرب و ایجاد اختلاف در جبهه انقلاب و ترویج دوگانه‌های کاذب برای آسیب رساندن به وحدت و انسجام همدلی مردم از جمله راهبرد‌های مهم دشمنان در انتخابات ۸ تیرماه است، آنها همچنین می‌خواهند از جریان غرب‌گرا حمایت کرده و مبلّغ آنان‌ باشند، افرادی را که با رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه نبوده و زاویه دارند چنین افرادی را برای مردم معرفی می‌کنند و همه تلاش آنان این است که جریان انقلابی و استکبارستیز در انزوا قرار بگیرد تا نتیجه انتخابات به نفع جریان غرب‌گرا رقم بخورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان تصریح کرد: مردم آگاه باشید و به مکر و حیله‌های دشمن مطلع گردید تا با مقابله با این راهبردهای دشمن علیه انتخابات ما انتخاباتی سالم، استکبارستیز موثر و موفق برای ایران اسلامی برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین نجاری عنوان کرد: مهمترین ویژگی رئیس جمهور آینده، ولایت‌مداری و سربازی رئیس جمهور برای ولایت فقیه کشورمان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران است، وظیفه ماست که این را متذکر شویم ما و مردم باید رئیس جمهور و کاندیدایی را انتخاب کنیم که برای رهبر معظم انقلاب اسلامی سرباز باشد کن و سربازی کند، همانطوری که حضرت آیت‌الله شهید رئیسی بارها متذکر می‌شد و اظهار می‌کرد که بنده سرباز ولایت هستم.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای را به عنوان رئیس جمهور آینده مشخص و انتخاب کنیم تا منویات رهبری را اجرا و عملی کنند و در مقابل نظرات، بیانات و فرامین مجری سیاست‌ها و راهبردهای رهبر معظم انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجاری تصریح کرد: مردم عزیز ما باید به برنامه‌های کاندیداها بادقت و علم بالا نگاه کنند که چقدر عملی بوده و به اطرافیان کاندیداها نظر داشته باشند، چون اطرافیان مهم بوده و بهترین آئینه برای نمایش افکار کاندیداها بشمار می‌رود.

وی ابراز کرد: اگر مردم مشاهده کردند یک کاندیدا علیه کاندیدای دیگر تهمت می‌زند و تخریب می‌کند به چنین کاندیدایی رای ندهند تا به روزمرگی گرفتار نشده و از اصلاح امور کشور و مردم مایوس نیست، به کاندیدایی رای بدهند مانند شهید رئیسی که هریت داشته باشد مصلحت مردم را با کشور را بر همه مصالح مقدم شمارد.

وی متذکر شد: رئیس جمهور آینده ایران فراجناحی عمل نکند و دروغگو نباشد برخی کاندیداها از الان به مردم وعده‌های دروغ با صحبت های خود که امکان پیاده سازی و عملی شدن آنها اصلا وجود ندارد می‌دهند‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه همدان اضافه کرد: فردی که به خاطر رسیدن به میز و صندلی ریاست جمهوری وعده‌های غیرعملی می‌گوید و چنین فردی دروغگوست و نباید انتخاب شود، مردم کاندیدای شجاع را انتخاب کنند فردی که فقط از خدا و ذات احدیت می‌ترسد از غیر خدا ترس نداشته باشد، در مقابل استکبار، در مقابل شیطان بزرگ خوف و هراز نداشته باشد، مغلوب قدرت و هیبت استکبار دشمنان قرار نگیرد.

وی در ادامه یادآور شد: مردم فردی را انتخاب کنند که درد دین، درد اسلام، درد انقلاب را داشته باشد منافع دینی را به خاطر منافع فردی یا گروهی و حزبی مصالحه و معامله نکند خود را و اطرافیان خود را فدای اسلام فدای انقلاب و فدای نظام کند تا بتواند در مقابل آمریکا جنایتکار ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجاری در یایان متذکر شد: در مقابل کشورهای زرگو، کشورهای مستکبر استقامت و مقاومت داشته باشد و در یک کلام مردم عزیز، ما باید کاندیدایی را انتخاب کنیم که همانند آیت‌الله شهید رئیسی زینت بخش ریاست جمهوری باشد نه بالعکس فردی که جایگاه به اون فرد عظمت و ارزش بدهد.

انتهای خبر/ ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218551
  • دیدگاه‌ها برای رئیس جمهور باید ولایت‌مدار و معتقد به مبانی اسلامی باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.