• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس:

رئیسی خستگی‌ناپذیر بود

  • کد خبر : 218580
  • 29 خرداد 1403 - 12:37
رئیسی خستگی‌ناپذیر بود
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: خستگی ناپذیری از ویژگی بارز شهید رئیسی بود به نحوی که شب و روز خود را برای حل بحران مملکت گذاشته بود.

امیر خجسته، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، اظهار داشت:بعداز سفر خارجی بدون وقفه به سفرهای استانی می‌پرداخت و قسمت‌های مختلف را به طور مداوم و مستمر پیگیری می‌کرد و این نشان دهنده ایثار و خود گذشتگی است.

وی ادامه داد: شهید رئیسی با تمام وجود خود را وقف انقلاب و کشور کرد و علارقم فراز و نشیب‌های عدیده مشکلات اقتصادی، با توان بسیار بالا و با برنامه‌ریزی لحظه‌ای دست از تلاش برنداشت.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر خستگی ناپذیری رئیس جمهور افزود: مخلصانه و با توان بالا برای ریاست جمهوری ورود پیدا کرد و در تمام مدت ریاست جمهوری صادقانه تمام ظرفیت خود را به کار گرفته تا بتواند نقش در ریاست جمهوری نقش آفرین باشد.

خجسته با با بیان اینکه اخلاص شهید رئیسی برای همه مدیران و مردم نمایانگر بود گفت: تمام توان خود را به کار گرفته بود و در تمام مجامع با صداقت و خلوص نیت، کار را پیش می‌برد.

وی با اشاره به سخنان رهبر که شهید رئیسی همتراز با شهید رجایی است گفت: ویژگی‌هایی مانند خلوص نیت و خستگی ناپذیری در شهید بهشتی دیده می‌شد که در این دولت هم در رئیس جمهور دیدیم.

خجسته تاکید کرد: در دولت رئیسی صداقت، درستی و خستگی ناپذیری حاکم بود و با تمام وجود برای حل مشکل کشور آماده شده بود.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218580
  • دیدگاه‌ها برای رئیسی خستگی‌ناپذیر بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.