• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

دو روز عزای عمومی در شهرستان ملایر اعلام شد

  • کد خبر : 168604
  • 05 آبان 1401 - 22:38
دو روز عزای عمومی در شهرستان ملایر اعلام شد

“سلمان اسماعیلی” فرماندار ویژه ملایر و امام جمعه محترم ملایر، روزهای جمعه و شنبه ششم و هفتم آبان را در شهرستان ملایر عزای عمومی اعلام کردند. به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر و امام جمعه محترم ملایر، روزهای جمعه و شنبه ششم و هفتم آبان را در شهرستان ملایر عزای عمومی اعلام کردند. […]

“سلمان اسماعیلی” فرماندار ویژه ملایر و امام جمعه محترم ملایر، روزهای جمعه و شنبه ششم و هفتم آبان را در شهرستان ملایر عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر و امام جمعه محترم ملایر، روزهای جمعه و شنبه ششم و هفتم آبان را در شهرستان ملایر عزای عمومی اعلام کردند.

فرماندار ویژه ملایر ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید پاسدار “علی نظری” شهید مدافع امنیت به مردم شهیدپرور ملایر و خانواده معظم این شهید والامقام، از حضور حماسی و پرشور مردم ولایت‌مدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری قدردانی کرد.

وی همچنین از مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان ملایر دعوت کرد تا ضمن حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز “علی نظری”، حماسه‌ای دیگر از تعلق مردمان این دیار به شهدا و آرمان‌های بلند آنان را رقم بزنند.

اسماعیلی گفت: بنابر تصمیم اتخاذ شده، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار “علی نظری” صبح جمعه از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان برگزار می‌شود و پیکر پاک این شهید والامقام در جوار شهدای گلگون کفن شهرستان ملایر در گلزار شهدای بهشت هاجر به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168604
  • دیدگاه‌ها برای دو روز عزای عمومی در شهرستان ملایر اعلام شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.