• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان:

دولتمردانی که جز رضایت خدا هدفی نداشتند

  • کد خبر : 222657
  • 08 شهریور 1403 - 8:37
دولتمردانی که جز رضایت خدا هدفی نداشتند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: شهیدان رجایی و باهنر، درد و رنج مردم مظلوم را می‌دانستند و هدفشان فقط خدمت به مردم در راه کسب رضایت خداوند بود.

مجید صفدریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت در جمهوری اسلامی ایران به دست کسانی افتاد که از متن مردم برخاسته بودند.

وی افزود: این دولت‌مردان کسانی بودند که درد و رنج مردم مظلوم را می‌دانستند و هدفشان فقط خدمت به مردم در راه کسب رضایت خداوند بود. در واقع کسی که بتواند رضایت بندگان خدا را جلب کند، یقیناً رضایت خداوند را هم به‌دست می‌آورد که شهیدان رجایی و باهنر این خصوصیت و ویژگی را داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه این شهیدان، هیچ‌چیزی را برای خودشان نمی‌خواستند، عنوان کرد: اگر آنها به پست و منصبی رسیده بودند، هیچ هدف مادی برای خودشان نمی‌خواستند و از این پست و مقام، برای مال‌اندوزی یا آینده دنیایی خودشان استفاده نکردند.

صفدریان تصریح کرد: هدف این شهیدان والامقام فقط خدمت به مردم و جامعه اسلامی بود و برایشان تفاوتی نداشت که بدانند مردم، اهل کدام حزب و گروهی هستند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت و حفظ بیت‌المال از خصوصیات دیگر این شهیدان بود، بیان کرد: نهایتاً خداوند آنها را لایق شهادت دید و مقام شهادت را نصیبشان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان ادامه داد: شهید رئیسی هم دقیقاً همین ویژگی‌ها را داشت و بعد از سال‌ها مسئولیت‌های مختلفی که داشت، می‌توانست راحت خودش را بازنشسته کرده و درگوشه‌ای به زندگی خودش و استراحت بپردازد، اما این کار را نکرد و در برهه‌ای ریاست جمهوری را پذیرفته و به میدان آمد که شرایط کشور از لحاظ اقتصادی خوب نبود.

صفدریان همچنین خاطرنشان کرد: شهید رئیسی، تمام توانش را برای آبادانی کشور به‌کار گرفت، شب و روز نداشت، استراحت برایش معنا و مفهومی نداشت و هدفش فقط خدمت به خلق و جامعه، در راستای رضایت خداوند بود.

وی در پایان یادآور شد: این شهید بزرگوار، در عملکرد خودش، هیچ‌گونه چشم‌داشت مادی و هدف دنیایی نداشت، نهایتاً هم در راه خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222657
  • دیدگاه‌ها برای دولتمردانی که جز رضایت خدا هدفی نداشتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.