• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0
مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان نسبت به رادار سوباشی کینه داشتند

  • کد خبر : 220856
  • 04 مرداد 1403 - 22:38
دشمنان نسبت به رادار سوباشی کینه داشتند
مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: قبل از اینکه منافقین بخواهند از مرز حرکت کرده و و وارد کشور شوند، توسط این رادار شناسایی شده، بنابراین این مکان، یکی از مکان‌هایی است که دشمن نسبت به آن کینه و عداوت خاصی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ سردار مهدی فرجی عصر امروز در یادواره ۱۲۳ شهید والامقام استان همدان در عملیات مرصاد و ۱۹ شهید معظم پدافند هوایی سایت رادار سوباشی، اظهار کرد: امروز مصادف است با سالروز عملیات مرساد است و ما نباید شهدای عزیز و مظلوم سوباشی را فراموش کنیم.

وی افزود: قبل از اینکه منافقین بخواهند از مرز حرکت کرده و و وارد کشور شوند، توسط این رادار شناسایی می‌شدند، بنابراین این مکان، یکی از مکان‌هایی است که دشمن نسبت به آن کینه و عداوت خاصی داشت.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه این محل از لحاظ استراتژیکی یکی از مهمترین مکان‌ها بوده، عنوان کرد: این محل برای جمهوری اسلامی نقطه‌ای بود که دشمن نسبت به آن خیلی حساسیت داشت.

سردار فرجی تصریح کرد: رادار سوباشی بحمدلله در ۸ سال دفاع مقدس یکی از مناطقی که به مردم کشور خدمات داده و از لحاظ امنیت هوایی اعلام هوشیاری غرب کشور را عهده‌دار بوده و جزو سرآمد‌ترین رادارهای کشور بوده است.

وی همچنین ادامه داد: همانطور که شاید در مستندها دیده باشید بچه‌های استان همدان در دو مقطع از تاریخ جلو دشمنان ایستاده و در مقابل آنها سخت ممانعت ایجاد کرده‌اند، که این مکان یکی از مناطق است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220856
  • دیدگاه‌ها برای دشمنان نسبت به رادار سوباشی کینه داشتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.