• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2

در خانواده ۳ هزار نفری اصناف اسدآباد کرونا دیده نشده/ خدمات بازاریان به قوت خود باقی است

  • کد خبر : 52234
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
در خانواده ۳ هزار نفری اصناف اسدآباد کرونا دیده نشده/ خدمات بازاریان به قوت خود باقی است

موسی الرضا غفاری با اشاره به نظارت میدانی و مشترک چند اداره بر بازار، گفت: تاکنون هیچگونه مورد ویروس کرونا در مجموعه خانواده بزرگ  ۳ هزار نفری اصناف مشاهده نشده است. رئیس اتاق اصناف اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ورود بیماری کرونا به ایران، اظهار کرد: بازار اسدآباد با وجود […]

موسی الرضا غفاری با اشاره به نظارت میدانی و مشترک چند اداره بر بازار، گفت: تاکنون هیچگونه مورد ویروس کرونا در مجموعه خانواده بزرگ  ۳ هزار نفری اصناف مشاهده نشده است.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ورود بیماری کرونا به ایران، اظهار کرد: بازار اسدآباد با وجود شیوع ویروس کرونا با رعایت موازین بهداشتی با قوت در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

وی از برگزاری نشست‌های آموزشی و توزیع بروشورهای آموزشی در بحث ویروس کرونا در بین واحدهای صنفی خبر داد و گفت: رعایت بهداشت فردی و عمومی در نانوایی‌ها و رستوران‌ها به صورت روزانه توسط گشت مشترک با همکاری بهداشت، تعزیرات و اصناف در حال انجام است.

غفاری با بیان اینکه تاکنون هیچگونه مورد ویروس کرونا در مجموعه خانواده بزرگ  ۳ هزار نفری اصناف مشاهده نشده،  اذعان داشت: امیدوارم با دقت و توجه بیشتر بازاریان علاوه بر رعایت بهداشت خود و محیط، سلامت شهروندان هم تضمین شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52234
  • دیدگاه‌ها برای در خانواده ۳ هزار نفری اصناف اسدآباد کرونا دیده نشده/ خدمات بازاریان به قوت خود باقی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.