• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
استاندار همدان:

ریاست جمهوری، آزمونی بدون فرصت جبران

  • کد خبر : 218574
  • 29 خرداد 1403 - 10:00
ریاست جمهوری، آزمونی بدون فرصت جبران
استاندار همدان با تاکید بر توجه مردم به پیشینه، سابقه و عملکرد کاندید‌ها، گفت: امروز دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نداریم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص انتخاب رئیس جمهور تراز با فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو به هر شکل همه کاندیدها متعهد هستند و ممکن است تشتت آراء شکل بگیرد.

وی افزود:امیدواریم به لطف خدا در این مورد، اجماع نظری پیش بیاد اما آنچه که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند این است کاندیدها مردمی بوده و سلوک بالایی داشته باشند.

استاندار همدان در این انتخابات پایبندی به اصول و مبانی انقلاب، دیدگاه‌ها و نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و گفت: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود در واقع شاخص‌ها و ویژگی‌هایی که شهید جمهور ما داشت را در کارش مدنظر قرار دهد.

قاسمی‌فرزاد دوری از ذخایر دنیایی و اشرافی‌گری را از خصوصیات رئیس جمهور انقلابی دانست و بیان کرد: کسی که در هر صورت می‌خواهد رئیس جمهور شود بایستی قدرت و توانایی مدیریت اداره کشور را داشته باشد.

وی با تاکید بر توجه مردم به پیشینه، سابقه و عملکرد کاندید‌ها، عنوان کرد: امروز دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نداشته و بار دیگر نمی‌توانم به این فکر کنیم که دوباره یک دوره‌ای را تجربه کنیم ببینیم این فرد را که انتخاب کرده‌ایم چگونه عمل خواهد کرد.

استاندار همدا خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید بتواند مسائل کشور و ارتباطاتی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و امنیتی وجود دارد را بخوبی مدیریت کند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218574
  • دیدگاه‌ها برای ریاست جمهوری، آزمونی بدون فرصت جبران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.