• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان:

در انتخابات فرد اصلح را انتخاب می‌کنیم

  • کد خبر : 218904
  • 03 تیر 1403 - 21:47
در انتخابات فرد اصلح را انتخاب می‌کنیم
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به عنوان الگوی هنر در استان همدان پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده و علاوه بر این که همه را در این امر تشویق به شرکت برای اکثریت حضور درپای صندوق‌های رای می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حمیدرضا آقابیگی بعدازظهر امروز در نشست استاندار همدان با اصحاب فرهنگ و هنر با اشاره به نزدیکی انتخابات، اظهار کرد: قرار است در چند روز آینده تصمیم‌گیری بزرگی برای کشور اتفاق بیافتد.

وی افزود: امیدواریم با حضور همه، بتوانیم برای سرنوشت چهار سال آینده ملت تصمیم بگیریم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: شهید رئیسی عزیز یک دولت برآمده از اعتقادها و قلوب مردم بود و اگر گزاف نگفته باشیم به اندازه چند سال گذشته، از ابتدای انقلاب تاکنون در تشییع ایشان رضایتمندی را در چهره همه مردم که حضور پیدا کردند را دیدیم.

آقابیگی با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم جایگزین مناسب و پیرو خوبی برای خدمتگزاری دولت انتخاب کنیم، ابراز کرد: منم به نوبه خودم به عنوان یک سرباز کوچک ولایت از همه خواهش می‌کنم در روز هشت تیر همه در این امر مهم شرکت کنیم.

وی با خطاب دادن اهالی هنر گفت: شما نیز به عنوان الگوی هنر در استان همدان پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده و علاوه بر این که همه را در این امر تشویق به شرکت برای اکثریت حضور درپای صندوق‌های رای می‌کنیم، فرد اصلح را انتخاب کنیم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: ما در بسیج توفیقات خیلی خوبی را داشته و در سال گذشته بسیاری از اساتید یک همراه صمیمانه‌ای را در انجام کارها داشته‌اند..

آقابیگی خاطرنشان کرد: خیلی از این هنرمندانی که در شبکه حضور دارند و نماینده بسیاری از مربیان دیگر هنری در سطح استان بوده که نیازمند کمک‌های زیادی هستند و توقع می‌رود که کمک کنید تا بتوانیم در این زمینه گره‌گشایی کنیم و مشکلات را حل کنیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218904
  • دیدگاه‌ها برای در انتخابات فرد اصلح را انتخاب می‌کنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.