• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

درخشش بانوان جودوکار و بسکتبالیست نهاوند

  • کد خبر : 220681
  • 02 مرداد 1403 - 8:13
درخشش بانوان جودوکار و بسکتبالیست نهاوند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از قهرمانی بانوی جودوکار نهاوندی در رقابتهای کشوری و دعوت چهار دختر بسکتبالیست این شهرستان به اردوی استعدادیابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر همدان»، مسعود علی‌بخشی در‌ گفتگو با خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر ورزشکاران و مربیان این شهرستان موفقیت‌های خوبی کسب کردند که سهم ورزش بانوان چشمگیر بوده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: مسابقات جودو دختران منطقه سه کشور با حضور ۸۰ جودوکار در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد و نماینده نهاوند در این رقابت‌ها خوش درخشید.

علی‌بخشی اطهار داشت: تنها مدال شهرستان نهاوند در این مسابقات توسط خانم کیانا ده‌پهلوان در وزن ۵۷ کیلوگرم به دست آمد که این بانوی جودوکار با برتری بر تمامی حریفان به خوش‌رنگ‌ترین مدال دست یافت.

وی با تقدیر از زحمات مژگان کولیوند مربی پرتلاش و زحمتکش شهرستان نهاوند افزود: در رشته‌های رزمی در شهرستان استعدادهای بسیار زیادی وجود دارد و نهاوند قطب ورزش بانوان در رشته‌های رزمی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش از حضور چهار دختر بسکتبالیست نهاوندی در مرحله اول اردوی استعدادیابی تیم ملی خبر داد.

وی گفت: این بازیکنان زیر ۱۶ سال نهاوند خانم‌ها ستایش علی‌بخشی، نیایش دارابی، نیلوفر کیانی و آنیتا جلالی هستند که به اردوی استعدادیابی تیم ملی اعزام شدند.

علی‌بخشی در ادامه بیان خبر موفقیت‌های ورزشکاران نهاوند از سفر سعید ابراهیمی مربی نهاوندی تیم ملی کشتی به کشور تایلند به همراه ملی‌پوشان خبر داد.

وی ادامه داد: اعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا روز گذشته راهی کشور تایلند شدند که سعید ابراهیمی کشتی‌گیر پرافتخار نهاوند و مربی فعلی کشتی نیز در این مرحله به عنوان مربی تیم ملی حضور دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا امروز و فردا در شهر سیراچا کشور تایلند برگزار می‌شود.

وی در پایان از درخشش نوجوانان نهاوندی در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی منطقه چهار کشور هم خبر داد.

علی‌بخشی افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری انتخابی قهرمانی کشور نوجوانان پسر منطقه چهار غرب و جنوب غرب کشور شامل استان‌های مرکزی، خوزستان، لرستان، همدان، کرمانشاه و ایلام در استان ایلام برگزار شد.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها پنج ورزشکار نهاوندی در قالب تیم استان همدان به مربی‌گری محمد سیف در این مسابقات شرکت کردند که در مسابقات کراس کانتری نماینده نهاوند سهیل فتحی‌زهرایی نفر اول، سیاوش قارنی‌ دیگر ورزشکار نهاوندی نفر دوم و سعید شکاری از ایلام نفر سوم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: همچنین طاها سیاوشی دیگر ورزشکار نهاوندی و کم‌سن ترین ورزشکار تایم تریل موفق به کسب مدال‌ برنز این مسابقات شد. و امیر رضا کرمعلی در ماده دو کیلومتر چهارم و آرمین‌ علی‌مرادی پنجم شدند.

علی‌بخشی اظهار داشت: در پایان این مسابقات سهیل فتحی‌زهرایی و سیاوش قارنی به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور راه یافتند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220681
  • دیدگاه‌ها برای درخشش بانوان جودوکار و بسکتبالیست نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.