• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
5
مشاور عالی سپاه انصارالحسین (ع):

دانش‌آموزان عامل حرکت در جامعه هستند

  • کد خبر : 203348
  • 13 آبان 1402 - 15:35
دانش‌آموزان عامل حرکت در جامعه هستند
مشاور عالی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: دانش آموزان بیشتر در جاهایی حضور داشته‌اند که جامعه را به حرکت درآورده‌اند، آنها با طینت پاکی که دارند در جامعه اثر گذار بوده و در جاهایی باعث حرکت تاثیرگذار جامعه شده‌اند.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان اظهار داشت: اتفاقاتی که در چهار دهه انقلاب و قبل از آن در کشور رخ داد، نشان داد که همیشه یک بخشی از صحنه را نوجوانان و جوانان، بخصوص دانش‌آموزان در دست داشته‌اند.

وی افزود: با نگاه دقیق به هشت سال دفاع مقدس، متوجه حضور قابل توجه دانش آموزان در جبهه و جنگ بوده، بیشتر آنها در پر خطرترین نقطه جنگ حضور داشته و یا  در گردان‌های پیاده و جاهایی بودند که ما کمتر توجهی به آنها داشتیم.

مشاور عالی سپاه همدان با بیان اینکه دانش آموزان بیشتر در جاهایی حضور داشته‌اند که جامعه را به حرکت درآورده‌اند، عنوان کرد: آنها با طینت پاکی که دارند در جامعه اثر گذار بوده و در جاهایی باعث حرکت تاثیرگذار جامعه شده‌اند.

سردار فرجی با اشاره به شرایط امروز  غزه، اذعان داشت: امروزه شاهد حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان فلسطینی در نبرد با رژیم کودک‌کش بوده‌ایم که باعث حرکت جامعه خود شده‌اند، آنها با حضور  و برخورد خود با اتفاقات، باعث کاهش ترس بقیه از استکبار جهانی شده‌اند، لذا اکثر شهدای غزه در رنج سنی پائین هستند.

وی خاطرنشان کرد: نسل میانسال که بخاطر مسائل زندگی محتاط بوده، به شجاعت دانش‌آموزان نگاه کرده و با الگو گیری از آنها به تکاپو افتاده و در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: این نسل در زمان جنگ، جبهه مقاومت و حضور در جنگ با رژیم منحوس صهیونیستی اشتیاق فراوانی داشته‌اند.

سردار فرجی ادامه داد: نسل دانش‌آموز همواره در اردوهای جهادی نیز مشارک فعال داشته، چرا که این اردوها برای مبارزه با فقر و تنگدستی است که شرایط آن را دشمن برای ما ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203348
  • دیدگاه‌ها برای دانش‌آموزان عامل حرکت در جامعه هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.