• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
در راستای حمایت از مشاغل خانگی؛

دارندگان مشاغل خانگی در همدان تسهیلات می‌گیرند

  • کد خبر : 223930
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
دارندگان مشاغل خانگی در همدان تسهیلات می‌گیرند
۲۷ دوره آموزشی برای متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در همدان در نظر گرفته شده است و متقاضیان پس از ثبت‌نام و گذراندن دوره می‌توانند تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» حمایت از دارندگان مشاغل خانگی با اعطای تسهیلات به رونق هرچه بیشتر اشتغال‌زایی کمک می‌کند.

حالا برای نخستین بار در استان همدان قرار است جهاد دانشگاهی همدان به متقاضیان مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت کند و به گفته رئیس جهاد دانشگاهی همدان برای این طرح مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بودجه در اختیار واحد جهاد دانشگاهی همدان قرار گرفته است.

این تسهیلات به ۱۳۰ متقاضی توسط بانک مهر و بانک گردشگری به اختصاص داده می‌شود و متقاضیان می‌توانند با پس از کسب توانمندی‌های لازم برای دریافت تسهیلات لازم ثبت‌نام کنند.

۲۷ دوره در این طرح درنظر گرفته شده که شامل طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی لوگو و پوستر، سفالگری نقش برجسته، موشن گراف کار و طراح کارکتر، بافنده تابلو فرش، طراح نقشه فرش با رایانه، میناکاری روی سفال، تعمیرکار تلفن همراه، حسابدار، تعمیرکار انواع ساعت،تولیدکننده و بسته بندی انواع تم تولد، گرافیست، قالیباف،تولیدکننده شمع از پارافین، بسته بندی انواع محصولات، ملزومات مصرفی، تولید انرژی از طریق پنل‌های خورشیدی است.

گفتنی است متقاضیان باید از طریق سامانه تک، سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور به آدرس https://tek.mcls.gov.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند.

این فرصت برای افرادی که جویای کار هستند بسیار مناسب است چراکه پس از آموختن حرفه خود می‌تواند طرح مدنظر که منجر به ایجاد اشتغال می‌شود را به کارشناسان جهاد دانشگاهی ارائه داده و با تأیید آن‌ها تسهیلات را دریافت کنند.

ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات تا پایان سال‌جاری ادامه دارد و به صورت قرض‌الحسنه است.

لازم به ذکر است این تسهیلات شامل افرادی می‌‌شود که فاقد شغل دائمی و رسمی همچون مشاغل دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و یا بیمه‌های کارفرمایی هستند.

انتهای/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.