• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
5

دادستان جدید ملایر معرفی شد

  • کد خبر : 167750
  • 25 مهر 1401 - 9:27
دادستان جدید ملایر معرفی شد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از زحمات و تلاش‌های خالصانه “مسلم سلگی” تقدیر و “محمد رحیمی” به عنوان دادستان جدید ملایر معرفی شد. به گزارش عصرهمدان؛ آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. در این آئین از […]

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از زحمات و تلاش‌های خالصانه “مسلم سلگی” تقدیر و “محمد رحیمی” به عنوان دادستان جدید ملایر معرفی شد.

به گزارش عصرهمدان؛ آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این آئین از زحمات و تلاش‌های خالصانه “مسلم سلگی” تقدیر و “محمد رحیمی” به عنوان دادستان جدید ملایر معرفی شد.

معاون استاندارد همدان و فرماندار ملایر در این آیین بیان کرد: ملت ایران با وجود همه مشکلات و وجود اختلاف سلایق و نظرها بر حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی، منع و محکومیت دخالت خارجی و اجنبی و بر ساختن فردای ایران متحد و بر این هدف والا ایستاده است.

وی افزود: تمامی اقشار، گروه‌ها، اصناف، آحاد مختلف مردم و خادمان مردم دارای روحیه وطن‌دوستی و وطن‌پرستی است و در مقوله حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران وحدت و اشتراک نظر دارند.

وی با بیان اینکه امر وحدت، وطن‌دوستی و وطن‌پرستی هیچگاه در بین ملت ایران کمرنگ نشده، افزود: دشمنان می‌خواهند با ایجاد اغتشاشات و ناآرامی در ایران، این عزت و وحدت را بشکنند و جامعه ایران را مایوس کنند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: دست‌های پلیدی شبانه‌روز در کار است و مغزهای متفکری در اتاق‌های فکر دشمنان ایران نشسته‌اند و عده‌ای ایرانی خائن و وطن‌فروش را در داخل و خارج از کشور اجیر کرده‌اند و به دنبال القای یاس و ناامیدی در بین جوانان هستند.

اسماعیلی بیان کرد: دشمنانی که در تلاش برای گرفتن عزت نفس، وحدت و غرور ملی ایرانیان هستند، باید بدانند که خواب دشمن برای تجزیه و تضعیف ایران هرگز تعبیر نخواهد شد و این تحرکات آنها آب در هاون کوبیدن است.

معاون استاندارد همدان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی، مستقل‌ترین حکومت کل تاریخ را ایجاد کرد و مستقر شد و امروز با پشتوانه مردمی ۴۳ ساله شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمنان در این ۴۳ سال بزرگی ملت ایران را کتمان می‌کنند، گفت: دفاع مقدس یک جنگ جهانی بود که همه متفقین در یک نظام واحد می‌خواستند ایران را تسخیر کنند، اما ایران از شرف، حریّت و استقلال خود دفاع کرد و پیروز شد.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: سال‌هاست ارتش فرسوده و شکست خورده آمریکا طعم شیرین یک پیروزی ولو کوچک را نچشیده و چشم‌انداز روشنی هم ندارند و از این طریق به دنبال ایجاد فتنه در ایران هستند، به امید اینکه در ایران اتفاقی بیفتد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167750
  • دیدگاه‌ها برای دادستان جدید ملایر معرفی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.