• امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 24 September - 2024
1
فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان:

خلبانان مردانی از جنس غیرت بودند

  • کد خبر : 224213
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۴۳
خلبانان مردانی از جنس غیرت بودند
فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: رزمندگان نشان دادند می‌توان در مقابل دشمن با کمترین امکانات ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مهدی کرمی شب گذشته در مراسم گرامیداشت عملیات‌های شکوهمند هوایی اولین پاسخ و کمان ۹۹، اظهار کرد: وقتی که رژیم متجاوز عراق به خودش اجازه داد که به کشور عزیزمان، تجاوز کند، رزمندگان ما کوتاهی نکردند.

وی خاطرنشان کرد: در آن زمان ما جوان بودیم، بعد از اینکه فارغ‌التحصیل شدم به گردان شکاری در پایگاه سوم شکاری آمده و افتخار این را داشتم که یکی از خلبان‌های هواپیمای شکاری شوم.

فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه به محض‌اینکه عراق به حریم هوایی آسمان کشورمان حمله کرد، عنوان کرد: در همان روز حمله در کمتر از سه ساعت بعد آماده حمله شدیم و به‌سمت عراق پرواز کردیم.

کرمی با اشاره به شرایط آن روز عجیب، ابراز کرد: به‌محض حمله هوایی دشمن بعثی به کشور عزیزمان، خلبان‌ها آماده شده پوتین‌هایشان را پوشیده و به سمت عراق یورش بردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان آن روز مردانی از جنس غیرت بودند، تصریح کرد: این رزمندگان شجاع کوشیدند به دشمن و آنهایی که نشسته بودند، از کشورهای دیگر استفاده کرده بودند و ماه‌ها کارشناسی کرده بودند که کشور ما را نابود کنند، نشان دهند که می‌توانند در مقابل آنها بایستند.

فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان همچنین افزود: دشمنان ادعا داشتند که کمتر از یک هفته می‌توانند به تهران برسند، اما رزمندگان شجاع ما با فداکاری و همّت خود به صورتشان سیلی زده و آنها را شکست دادند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.