• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3
استاد حوزه و دانشگاه:

خدمت کردن به مومنان جزء نعمت‌های خداست

  • کد خبر : 217537
  • 10 خرداد 1403 - 23:27
خدمت کردن به مومنان جزء نعمت‌های خداست
استاد حوزه با بیان اینکه خون شهدا و زحمات شهدا این مملکت را به پیش برده، خاطرنشان کرد: اگر مسئول شدید خدمت کردن به مومنان جزء نعمت‌های خداست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام مظاهری امشب در ویژه برنامه ایام ارتحال امام‌خمینی(ره) و یادبود شهدای خدمت، اظهار کرد: اگر آدم قوانین خدا را بداند در زندگی آرامشش بیشتر می‌شود.

وی افزود: اگر گاهی‌اوقات ما دچار ناراحتی و بی‌تابی‌هایی می‌شویم بخاطر این است که ما بعضی وقت‌ها قوانین خدا را نمیدانیم.

این استاد حوزه با بیان این‌‌ که کلمه علمی قوانین خدا سنت‌های الهی است، عنوان کرد: قرآن می‌فرماید در سنت‌های الهی تغییر و تبدیلی نیست.سنت‌های الهی گاهی اوقاتی مخصوص مومنین بوده، گاهی اوقات مخصوص کفار و گاهی اوقات مخصوص هیچ کدوم از این دو گروه به صورت خاص نیست و شامل عموم می‌شود.

حجت‌الاسلام مظاهری تصریح کرد: یکی از سنت‌های خدا، سنت شکر بوده و این سنت قاعده است تغییر نمی‌کند، در زمان حضرت نوح بوده است، زمان حضرت آدم بوده است زمان حضرت ابراهیم بوده است زمان پیغمبر بوده است و زمان ما هم هست و بعد از ما هم خواهد بود.

وی اضافه کرد: در محتوم الهی نوشته شده بود که حکومت حقه خدا آن خلیفه‌الله در سال ۷۰ هجری حکومتش تشکیل می‌شود و عالم نجات پیدا می‌کند و عدالت در همه جا گسترانده می‌شود. اما با شهادت امام حسین علیه‌السلام همه چیز تغییرکرد.

این استاد حوزه با بیان اینکه خون شهدا و زحمات شهدا این مملکت را به پیش برده، خاطرنشان کرد: اگر مسئول شدید خدمت کردن به مومنان جزء نعمت‌های خداست.

حجت‌الاسلام مظاهری افزود: حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام می‌فرمایند نیاز مردم به شما نعمت است و مسئول بودن به این معنی است که به احتیاجات مردم رسیدگی کنید.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش‌رو و دقت در انتخاب درست، تاکید کرد: در این بزنگاه‌ها مواظبت کنید و چه در گفتگوهای قبل از انتخابات چه در تغییر و تحولاتی که در عالم اتفاق می‌افتد، بهترین راه را طی کنیم.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217537
  • دیدگاه‌ها برای خدمت کردن به مومنان جزء نعمت‌های خداست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.