• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1

حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه‌الله)

  • کد خبر : 217681
  • 14 خرداد 1403 - 11:54
حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه‌الله)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) منتشر شد.

* انتخابات پیش روی ما، یک پدیده پر دستاورد است؛ اگر ان شاءالله با خوبی و شکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است. بعد از این حادثه تلخ، مردم جمع بشوند، با آرای بالا، مسئول بعدی را انتخاب کنند، این در دنیا انعکاسش انعکاس فوق العاده‌ای است. لذا این انتخابات بسیار مهم است. این حماسه انتخابات، مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است. این کار، مکمل کاری است که قبلاً کردید در بدرقه‌ی شهیدان.

ملت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ی بین‌المللی منافع خودش را حفظ کند و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و ظرفیتها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش را به مرحله بروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند و همچنین بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند احتیاج دارد به یک به رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی انقلاب.

در این حرکت عظیمی که انجام میگیرد در رقابتهای پیش روی انتخابات، بین نامزدها اخلاق حاکم باشد. بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمیکند به آبروی ملی هم لطمه میزند.

صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است، صحنه رقابت برای خدمت است، صحنه کش و واکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه و رقابت انتخاباتی میشوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند. آن‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند، خدای متعال هم دل‌های مردم را ان‌شاءالله هدایت خواهد کرد به بهترین گزینه، ان‌شاءالله یک رئیس‌جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.

این خبر درحال بروزرسانی است…

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217681
  • دیدگاه‌ها برای حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.