• امروز : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
0
امام جمعه فامنین تاکید کرد:

حضور دشمن‌شکن رهبری در مصلای تهران

  • کد خبر : 224853
  • 13 مهر 1403 - 15:40
حضور دشمن‌شکن رهبری در مصلای تهران
امام جمعه فامنین گفت: حرکت مقتدرانه و دشمن‌شکن با حضور میلیونی مردم عزیز در نماز جمعه این هفته پایتخت به امامت رهبر عالی قدر و حکیم کشورمان را نماد قدرت و سرافزاری ایران اسلامی در دنیا دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصرهمدان» حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تاکید در فضای مجازی و نقل قول و هواس جمعی در گشت و گذار فضا غیر حقیقی، افزود: عزیزان و افرادی که در عرصه رسانه و فضای مجازی تلاش می‌کنند و از انتشار مطالب بی‌پایه و حتی نقل قول بی‌اساس در این فضا مبارزه و شفاف‌سازی می‌کنند، قدردانی کرد.

امام جمعه فامنین ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده فراجا شهرستان و تبریک هفت نیروی انتظامی به این عزیزان بیان داشت: سبزپوشان که در اقصی نقاط کشور امنیت را در شب و روز برای مردم به ارمغان می‌آورند و در برابر ناامنی‌ها و مشکلات جامعه از مردم در جای جای کشور حفاظت و نگه‌داری می‌کنند و حافظان جامعه و خانواده نام برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری ضمن اشاره به پیام مبارک رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ بر همه مسلمان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم آنان را یاری کنند، ادامه داد: این حکم بر همه مسلمان واجب بوده و حکم حکومتی صادر کردند چرا که تمام شرایط و جوانب را بررسی کرده‌اند پس ماهم باید گوش بفرمان باشیم.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: در مبانی فقه یک موضوع شناسی و یک حکم وجود دارد، تا زمانی که موضوع اثبات نشده یک مجتهد و فقیه حکم آن را صادر نخواهد کرد. این پیام از چند لحاظ قابل بررسی است، بعد فقهی، نظامی و سیاسی. رهبر معظم انقلاب یک حکم عام اسلامی صادر کرده‌اند و هر کسی توانایی کمک دارد باید کمک کند.

وی با بیان اینکه آیات قرآن هم اشاره به دست‌گیری از مظلومین داشته، اظهار کرد: وقتی که ما از مظلومین در جامعه و دنیا حمایت و همراهی نکنیم، آنها از خدا درخواست می‌کنند که ما را از این قریه بیرون بران و قرار بده از جانب خودت یاری کننده‌ای را، پس ما باید یاری‌گر مظلومان باشیم.

خطیب نماز جمعه فامنین ضمن اشاره به غیرت مسلمان تاکید داشت، اضافه کرد: مسلمان نباید از ظلم به مظلومان بی‌تفاوت باشند باید با جهاد خود در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرده و لگدمال شدن کودکان و زنان غزه و فلسطین همچنین لبنان مقابله کنیم تا سرافزار شویم.

امام جمعه فامنین با تکیه بر سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ما ملت شهادت هستیم و در مقابل دشمان اسلام سینه سپر خواهیم کرد. حرکت مقتدرانه و حضور میلیونی مردم عزیز ایران به امامت رهبر فقید و حکیم کشورمان برگزار گشت این نشان از ارتش اسلام قوی و قدرتمند است تا مقابل دشمنان اسلام مقاومت و ایستادگی کند.

وی ادامه داد: اگر میخواهیم دشمن ما را گرفتار نکند باید خودمان را قوی وقوی تر کنیم، این مسئله با سرپرستی و نظارت یک حاکم و فقیه عالی قدر به نام رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله‌العالی) باید باشد و سلامتی ایشان را از خداوند متعال خوارستار شد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.