• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
1
امام جمعه فامنین:

حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری وظیفه است

  • کد خبر : 219173
  • 08 تیر 1403 - 14:36
حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری وظیفه است
امام جمعه فامنین گفت: روز هشتم تیرماه روز انتخابات و مشارکت مردم در آینده کشور است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری را وظیفه دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان فامنین با اشاره به اینکه خداوند تقوا پیشگان را دوست دارد و محبوبیت با اذن خداوند متعال به فرد تعلق می‌گیرد مانند شهید آیت‌الله رئیسی که با کارکردن خود همه جریان‌ها و جناح‌های سیاسی را عاشق خود کرد و مراسم تشییع وی آمدند و قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری افزود: شهید آیت‌الله رئیسی خودش را درگیر ۲ قطبی کاذب نکرد و با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب به ۲قطبی‌سازی، سوغات دشمن است و ۲ قطبی کاذب را برای دشمن فضای فرصت‌سازی دانست پس باید هوشیار باشیم.

خطیب نماز جمعه فامنین بیان داشت: اهداف دشمنان از ۲ قطبی سازی عبارتنداز: اول، ادراک‌سازی بر خواص و نخبگان برای تغییر افکار مردم برای فعالیت خود.
دوم، ایجاد و تشدید فتنه‌ها و دوگانگی بین نخبگان و مردم.
سوم، اصلی و فرعی کردن اهداف داخلی و اشتباه نشان دادن آن است.

امام جمعه شهرستان فامنین با اشاره به گوش به فرمان بودن به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که منویات را ترسیم نمودند و تمام و کمال باید انجام دهیم و با ایجاد شکاف بین مردم و نخبگان مقابله کنیم.

وی اظهار داشت: ویژگی‌های حقیقی ۲ قطبی را شناسایی و با آن مقابله کنیم، غیر از این باشد پازل دشمن تکمیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی غفاری تصریح کرد: قطبی حقیقی منطبق بر فطرت انسان است، یعنی هیچ انسانی از ظلم و تفرقه افکنی را دوست ندارد نشان دهنده مرزها می‌باشد. ۲ قطبی کاذب از ریشه هوس انسان‌ها و سوغات بیگانگان و غرب زدگی بوجود می‌آید، اختلاف آفرینی می‌کند تا به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام که فرمودند: تکیه بر راست و چپ اشتباه است و در مقابل این تفکر مقابله کنید.

وی با اشاره به روز هشتم تیرماه روز انتخابات و مشارکت مردم در آینده کشور است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری را وظیفه دانست، چرا که ایران حرم است و برای حفاظت از حرم باید با حضور حداکثری و انتخابات فرد اصلح برای اداره کشور ایران دشمنان را بار دیگر مأیوس و نا امید خواهیم کرد.

در پایان از دست اندرکاران برگزاری جشن یک کیلومتری و کاروان بلغ العلی توسط هیئت‌های مذهبی و اقشار مردم قدردانی و تشکر کرد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219173
  • دیدگاه‌ها برای حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری وظیفه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.