• امروز : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 11 October - 2024
2

حضور باشکوه مردم نهاوند در سومین سالگرد سردار دلها

  • کد خبر : 174189
  • 12 دی 1401 - 19:36
حضور باشکوه مردم نهاوند در سومین سالگرد سردار دلها

مراسم سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور و باشکوه مردم با بصیرت و مومن نهاوند در مصلی این شهر برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ در سومین سالگرد شهادت سردار پر افتخار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور باشکوه و پرشور مردم با بصیرت نهاوند مراسمی در مصلی این […]

مراسم سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور و باشکوه مردم با بصیرت و مومن نهاوند در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ در سومین سالگرد شهادت سردار پر افتخار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور باشکوه و پرشور مردم با بصیرت نهاوند مراسمی در مصلی این شهر برگزار شد. در این مراسم به یاد سردار سلیمانی مراسم عزاداری و مداحی با حضور اقشار مختلف دلدادگان سردار دلها برگزار شد. سخنران اصلی این مراسم سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. حجت الاسلام والمسلیمن عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی تمام عیار بود که خود و نیروهایش در سخت ترین شرایط در کنار مردم بودند. وی با اشاره به اخلاص شهید سلیمانی اظهار داشت: هر چه انسان بتواند کار خالصانه و برای خدا انجام دهد، مزد این کار خالصانه را در دنیا و آخرت خواهد دید و شهادت نیز پاداش عمل مخلصانه شهید سلیمانی بود. حجت الاسلام مغیثی گفت: شهید سلیمانی متعلق به جهان اسلام و پرچمدار نهضت های آزادی بخش در جهان اسلام است و به جرات می توان گفت چنین شخصیتی در دنیا بی نظیر است. سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند نیز در این مراسم گفت: سردار سلیمانی همیشه تحت امر ولایت بود و با جان و دل در راه آرمان های انقلاب اسلامی تلاش می کرد. وی افزود: مکتب شهید سلیمانی باید بین همه ی جوانان و نوجوانان ما ترویج شود چون در این مکتب درس ها و پیام های زیادی برای نسل جوان وجود دارد. در ادامه تصاویری از مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی در مصلی نهاوند را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174189
  • دیدگاه‌ها برای حضور باشکوه مردم نهاوند در سومین سالگرد سردار دلها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.