• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

حال و هوای همدان اربعینی شد/آمادگی ۱۱۰ موکب در همدان برای پذیرایی از زائرین

  • کد خبر : 164462
  • 14 شهریور 1401 - 16:34
حال و هوای همدان اربعینی شد/آمادگی ۱۱۰ موکب در همدان برای پذیرایی از زائرین

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، خادمان حسین در سراسر استان همدان گرد هم آمده اند تا خود را به مهمانی بزرگ مهماندار عالم (حسین) برسانند. به گزارش عصرهمدان؛ فضای همدان این روزها اربعینی شده است و جوانان شهر موکب های خود را در نقاط مختلف شهر برپا کرده اند. حال و هوای همدان از […]

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، خادمان حسین در سراسر استان همدان گرد هم آمده اند تا خود را به مهمانی بزرگ مهماندار عالم (حسین) برسانند.

به گزارش عصرهمدان؛ فضای همدان این روزها اربعینی شده است و جوانان شهر موکب های خود را در نقاط مختلف شهر برپا کرده اند.

حال و هوای همدان از دو هفته هفته مانده به اربعین حسینی بیشتر از روزهای دیگر کربلایی شده است. دل‌های مشتاقان حسینی که سال‌های قبل در این روزها کربلا بودند، امروز در حسرت آن روزها می تپد.

آرزوی بچه هیئتی‌ها و جوانان همدانی در تمام سال‌ها حضور در پیاده روی اربعین بود، آرزویی که سالهای گذشته به دلیل شیوع ویروس و ممنوعیت تردد بر دل بسیاری از جوانان مانده بود و حالا امسال بیش از هر چیزی به دنبال تهیه مدارک و شرکت در پیاده روی هستند.

۱۱۰ موکب در همدان آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین

سید رضا موسوی، رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان در گفتگو با عصرهمدان؛ گفت: ۱۱۰ موکب در سراسر استان آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی افزود: برخی از موکب‌ها یک هفته به اربعین مانده، تا یک هفته بعد از اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت.

رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان با اشاره به اینکه موکب‌های ورودی‌ شهر هنوز برپا نشده است یادآور شد: ۸۰ درصد ایستگاه‌‌های همدان مناسب شب‌ماندنی است و ۲۴ ساعته خدمات‌رسانی دارند.

موسوی با اشاره به اینکه همدان در مسیر ۱۶ استان کشور قرار دارد عنوان کرد: این استان‌ها در ایام اربعین با عبور از همدان مهمان این شهر هستند و افتخار همدانی‌ها میزبانی از زائران امام حسین(ع) است.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: به منظور رسیدگی به مشکلات زائران، سامانه‌ ۳۱۳۸ طراحی شده که ساعته پاسخگوی زائران از سراسر کشور است تا در صورت نیاز به مشکلات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ آ ‌

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164462
  • دیدگاه‌ها برای حال و هوای همدان اربعینی شد/آمادگی ۱۱۰ موکب در همدان برای پذیرایی از زائرین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.