• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
3

برخی نباید حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپایی ها گره بزنند

  • کد خبر : 8148
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۱۳
برخی نباید حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپایی ها گره بزنند

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی تصمیم خود را درباره اینستکس و برجام گرفته است و بهتر است افراد معدودی که از اروپا حمایت میکنند حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپاییان گره نزنند.   محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، در […]

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی تصمیم خود را درباره اینستکس و برجام گرفته است و بهتر است افراد معدودی که از اروپا حمایت میکنند حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپاییان گره نزنند.

 

محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه آمریکایی ها تاکون رفتارهای ناصادقانه ای داشتند گفت: روز به روز به آن ها بی اعتماد تر میشویم و جایگاهشان نزد ما کمرنگ تر میشود.

وی، با اشاره بر اینکه اروپاییان یکسال است حرف از اینستکس میزنند تا کانال های مالی درست کنند و مبادلات پولی و بانکی انجام شود افزود: این کار اصلاً سخت نیست و به سرعت هم راه میافتند و عملی میشود اما اراده ندارند و با این موضوع فقط به دنبال فرصت سوزی هستند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس، با تاکید بر اینکه تنها خواسته اروپا این است که ایران به همه تعهدات خود همچون قبل پایبند باشد تصریح کرد: این در حالی است که حتی خودشان به صورت قطره چکانی هم حداقل کارها را انجام نمی دهند و فقط بعداز چند وقت چیزی را اعلام میکنند و اینگونه قصد دارند ما همچنان در مسیر بلاتکلیفی و تحت فشار باشیم.

پورمختار، در ادامه با بیان اینکه مهلت اروپاییان برای عمل به تعهداتشان تا ۱۸ تیرماه است اما در این مدت کوتاه فرصت ندارند تا وعده ها را عملی کنند گفت: بر اساس تصمیماتی که شورای عالی امنیت ملی گرفته است برای تجدید نظر در تعهدات برجامی علل الحساب داخل برجام هستند و ایران هم رسما اعلام کرده در برجام هستیم و به تعهدات عمل میکنیم اما برخلاف اروپا متعهد هستیم ولی در همین قالب روند کاهش تعهداتمان را دنبال میکنیم.

وی، با اشاره بر صحبت های افرادی که در چند وقت اخیر از ایستکس حمایت کردند تصریح کرد: کسانی که اینگونه رفتار میکنند اگر عامل دشمن نباشند نسبت به حرف هایی که میزنند ناآگاه هستند و همواره این کد را به دشمن میدهند که در داخل هستند کسانی که اروپا را حمایت و دولت را تحت فشار گذارند که همچنان به تعهداتش عمل کند.

پورمختار، ضمن تاکید بر اینکه نظام ایران و جمهوری اسلامی تصمیم خود را درباره اینستکس و برجام گرفته است افزود: بهتر است افراد معدودی که از اروپا حمایت میکنند حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپاییان گره نزنند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس، در پایان از ایستادگی مجلس در برابر اشتباهات دولت خبر داد و گفت: اگردولت کوتاهی کند ما تعارف نداریم و در مجلس با کوتاهی دولت برخورد خواهیم کرد چرا که باید پیگیر باشد، این دیگر حقوق ملت است، مردم تحت فشارند و تحریم ها را تحمل میکنند تا عزت و جایگاه کشورشان را حفظ کنند و دولت باید از این دفاع کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=8148
  • دیدگاه‌ها برای برخی نباید حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپایی ها گره بزنند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.