• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
1
کارشناس مسائل بین‌الملل:

جمعه نصر همچون روز مباهله بود

  • کد خبر : 225245
  • 18 مهر 1403 - 9:56
جمعه نصر همچون روز مباهله بود
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه نصر اصرار بر این داشتند که تا آخرین در مراسم حاضر باشند و این قوت قلبی بود به برای مردم کشور و مردم جبهه مقاومت، گفت: به تعبیر من جمعه نصر روز مباهله بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر شرک و کفر ایستادند و نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران محکم، استوار و پابرجا است.

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه نماز جمعه نصر به نوعی عملیات وعده صادق ۳ محسوب می‌شود، گفت: حضور میلیونی مردم علی‌رغم همه جوسازی‌ و‌ عملیات‌های روانی که دشمن انجام داد پیام‌های زیادی برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی داشت.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی تهدید به تعرض به خاک ایران کرده بود، افزود: با این حال مردم با حضور محکم و باشکوه خود ثابت کردند پشتیبان ولی‌فقیه و کشورشان هستند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: من رز جمعه به یاد مباهله پیامبر اسلام(ص) افتادم که ایشان با اهل بیت خود تشریف بردند برای مباهله، روز جمعه نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم جامعه خود در در فضای باز حاضر شدند و به دشمنان ناین پیام را دادند که اگر مرد میدان هستند بیایند، ما ترسی از آن‌ها نداریم.

امینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای برنامه حضور داشتند و به قرائت قرآن و فاتحه پرداختند و سپس سخنرانی خود کردند، گفت: ایشان معمولاً نماز عصر را اقامه نمی‌کردند اما این بار شخصاً نماز را اقامه کردند. و سپس با اطرافیان نیز صحبت کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه نصر اصرار بر این داشتند که به سرعت صحنه را ترک نکنند، افزود: حضور ایشان تا آخرین لحظه قوت قلبی بود به برای مردم کشور و مردم جبهه مقاومت که ما هستیم و رژیم خونخوار صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: به تعبیر من، جمعه نصر روز مباهله بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر شرک و کفر ایستادند و نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران محکم، استوار و پابرجا است.

امینی با بیان اینکه یک روز حمله به رژیم صهیونیستی و اراضی اشغالی برای کشورها همچون ترسی بزرگ بود، عنوان کرد: امروز معادلات تغییر کرده و اگر نگاه کنید از یمن محروم که در محاصره است گرفته تا عراق و لبنان محورهای مقاومت، همگی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را مورد مورد حمله قرار دادند.

وی در پایان با اشاره به اینکه هیبتی که غرب از صهیونیست‌ها ساخته بود امروز از بین رفته است، گفت: امید داریم بعداز پیاده‌روی اربعین، با پای پیاده به قدس شریف هم برویم و در آن‌جا نماز بخوانیم.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.