• امروز : جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 21 June - 2024
1
رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند خبر داد:

جریمه ۲۵۷ میلیونی فروشنده متخلف سموم در نهاوند

  • کد خبر : 218023
  • 21 خرداد 1403 - 11:55
جریمه ۲۵۷ میلیونی فروشنده متخلف سموم در نهاوند
رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: واحد عرضه کننده سموم دفع آفات نباتی تاریخ مصرف گذشته با جریمه میلیونی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، محمودرضا شکرائی در گفتگو با خبرنگاران از محکومیت دو میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریالی یک واحد صنفی برای تقلب در عرضه سموم دفع آفات نباتی در شهرستان نهاوند خبر داد.

وی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای تقلب در عرضه ۴۶ بسته سموم دفع آفات یارانه ای به ارزش ۲۵۷ میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت دو میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی، این تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی به پرونده دیگری در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: یک واحد صنفی برای تقلب در عرضه سموم دفع آفات نباتی در شهرستان نهاوند به جریمه دو میلیارد ریالی محکوم شد.

شکرائی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای تقلب درعرضه ۲۰ کیلوگرم سموم دفع آفات یارانه ای به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت ۱۰ برابر ارزش کالا یعنی دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: بازرسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی متوجه این تخلف شدند.

وی در پایان گفت: بازرسان به صورت مرتب از سطح بازار بازرسی کرده و گزارش تخلفات را به تعزیرات ارسال می‌کنند و این کار تدوام خواهد داشت.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218023
  • دیدگاه‌ها برای جریمه ۲۵۷ میلیونی فروشنده متخلف سموم در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.