• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
2
در راستای اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز انجام شد؛

برخورد قانونی با ۱۰۰ خودروی متخلف در نهاوند

  • کد خبر : 216694
  • 30 اردیبهشت 1403 - 8:21
برخورد قانونی با ۱۰۰ خودروی متخلف در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز به‌منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی و نهادینه‌سازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط پلیس راهور این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی پایگاه خبری «عصر همدان» ذبیح‌الله درویشی در گفتگو با اصحاب رسانه نهاوند از اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با تخلف‌های حادثه‌ساز در شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: این طرح با حضور مأموران راهنمایی و رانندگی شهرستان به‌منظور پیشگیری از تصادفات و حفظ سلامت شهروندان در سطح شهرستان به اجرا درامد.

درویشی افزود: در اجرای این طرح توسط مأموران راهنمایی و رانندگی شهرستان در خصوص بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو به علت تخلفات حادثه‌ساز برخورد قانونی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از همه همشهریان خواست: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در داشتن شهری زیباتر و بدون حادثه پلیس را یاری کنند.

دستگیری سارق منزل در نهاوند

وی همچنین از دستگیری سارق منزل و کشف چهار فقره سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان نهاوند، موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با بهره‌گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی درنهایت موفق شدند فردی را که سابقه‌دار و اهل یکی از محلات شهرستان بود شناسایی و وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های انجام‌شده به چهار فقره سرقت از منازل (سرقت طلاجات، پول نقد و اشیاء سبک) در سطح شهر اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت‌های عمومی در امر پیشگیری از سرقت به شهروندان محترم توصیه کرد: تا نسبت به رعایت نکات ایمنی همچون نصب دوربین‌های مداربسته، استفاده از قفل و درب‌های محکم و مطمئن، عدم نگهداری پول نقد و طلا و جواهر در منزل و… نسبت به ارتقاء ضریب امنیت منازل و دیگر اماکن خصوصی اهتمام داشته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اجرای طرح امنیت محله محور در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در ادامه از اجرای طرح ارتقا امنیت محله محور در سطح حوزه کلانتری ۱۱ شهرستان نهاوند خبر داد.

درویشی در این رابطه بیان داشت: طرح ارتقا امنیت محله محور باهدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی به‌منظور پیشگیری از جرائم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان در سطح حوزه کلانتری ۱۱ شهرستان اجرا شد.

وی افزود: دستگیری یک نفر مأمور قلابی که خود را مأمور پلیس آگاهی معرفی کرده بود و یک نفر اراذل‌واوباش که سابقه چندین فقره شرارت و چاقوکشی و سرقت داشته و دارای پنج فقره حکم جلب از محاکم قضایی بود ازجمله اقدامات این طرح بود.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: در این طرح یک نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو سرقتی کشف و مقادیری مواد مخدر هم کشف و ضبط شد.

درویشی در پایان از همه شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات را در حوزه جرائم مختلف از طریق تلفن شبانه‌روزی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216694
  • دیدگاه‌ها برای برخورد قانونی با ۱۰۰ خودروی متخلف در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.