• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
2

جامعه اهل کرامت کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شود

  • کد خبر : 184523
  • 01 خرداد 1402 - 7:52
جامعه اهل کرامت کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شود

آیت الله شعبانی در دیدار با خادمان حرم رضوی گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم است تا خصیصه کرامت که سردمداران آن اهل بیت(ع) هستند را در جامعه توسعه دهیم. به گزارش عصر همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با خادمان حرم مطهر رضوی گفت:  استان همدان دارای مردم متدینی است که توجه […]

آیت الله شعبانی در دیدار با خادمان حرم رضوی گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم است تا خصیصه کرامت که سردمداران آن اهل بیت(ع) هستند را در جامعه توسعه دهیم.

به گزارش عصر همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با خادمان حرم مطهر رضوی گفت:  استان همدان دارای مردم متدینی است که توجه ویژه‌ای به اهل بیت(ع) داشته و دارند

آیت الله شعبانی ادامه داد: دهه کرامت فرصتی مغتنم است تا خصیصه کرامت که سردمداران آن اهل بیت(ع) هستند را در جامعه توسعه دهیم.

وی افزود: هرچه جامعه اهل کرامت باشد، کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شود  و یکی از اساسی‌ترین محورهای وحدت که امروز در جامعه‌ بسیار به آن نیازداریم، اهل بیت(ع) می‌باشند.

نماینده ولی فقیه گفت: امثال کاروان‌های زیر سایه خورشید می‌توانند معرفت امام شناسی در جامعه را افزایش دهند.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه جان مایه‌ اساسی اسلام و تشیع معرفت نسبت به امام است  افزود: امیدواریم حضور خادمان حرم رضوی در استان به احیا امر اهل بیت(ع) و تقویت معرفت امام شناسی در استان منجر شود چرا که هیچ چیز بهتر از محبت و ولایت اهل بیت(ع) و مراسمات مذهبی، نمی‌تواند به ارتقای فرهنگی جامعه و توان مقابله با هجوم فرهنگی دشمن کمک کند.

 

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=184523
  • دیدگاه‌ها برای جامعه اهل کرامت کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.