• امروز : جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 21 June - 2024
1

جابه جایی ۱۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت در تویسرکان

  • کد خبر : 22714
  • 02 مهر 1398 - 21:21
جابه جایی ۱۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت در تویسرکان

مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان از جا به جایی یک هزار و ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت در سه ساعت به منظور فراهم شدن شرایط لازم برای آسفالت ریزی دو بانده محور تویسرکان ـ کنگاور خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ یکی از معیارهای پیشرفت یک شهرستان، توجه به محورهای مواصلاتی و جاده های […]

مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان از جا به جایی یک هزار و ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت در سه ساعت به منظور فراهم شدن شرایط لازم برای آسفالت ریزی دو بانده محور تویسرکان ـ کنگاور خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ یکی از معیارهای پیشرفت یک شهرستان، توجه به محورهای مواصلاتی و جاده های اصلی و فرعی آن است.

در این زمینه در چند سال اخیر با پیگیری های مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ۵۶ کیلومتر از راه های این شهرستان به عنوان محورهای مواصلاتی شناخته شد، تا با این عنوان جذب اعتبارات ملی تعریض، بهسازی، اصلاح نقاط حادثه خیز و در مجموع دو بانده کردن دو محور تویسرکان ـ جوکار و تویسرکان ـ سه راه کنگاور به جد در دستور کار قرار گیرد.

بخش اعظمی از دو بانده کردن این دو مسیر به اتمام رسیده است. با این حال در میانه راه نیاز بود تا پایه های برق برای تضریض جاده جا به جا شود، در این گونه موارد به طور عمده جا به جایی پایه های برق بر عهده پیمانکار پروژه راه است و شرکت توزیع برق شهرستان در این زمینه تکلیفی بر گردن ندارد، اما به تازگی با همکاری و هماهنگی شرکت توزیع برق تویسرکان و اداره راه و شهرسازی، متولیان اداره برق با تمام توان به میدان آمدند تا با جا به جایی پایه های برق در مسیر تعریض محور تویسرکان ـ کنگاور زمینه چینی برای تکمیل و عملیاتی کردن مراحل پایانی را تسریع ببخشند.

در این باره «رضا جلیلوند» مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در روزهای گذشته با یک هماهنگی از قبل برنامه ریززی شده، بخشی از شبکه برق حریم طرح تعریض محور تویسرکان به سه راه کنگاور با فعالیت ۱۱ گروه عملیاتی جا به جا شد.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب با جا به جایی پایه های برق، زمینه برای آسفالت قطعه سوم این محور حتی پیش از فصل سرما فراهم شد.

مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان افزود: در اجرای این طرح ۶۵ نفر در قالب ۱۱ تیم عملیاتی توانستند یک هزار و ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت ابتدای فیدر لامیان از پست تویسرکان دو را که در حریم راه مذکور قرار داشت جا به جا کنند.

جلیلوند تصریح کرد: با جا به چایی ۲۰ عدد پایه بتونی برق، اکنون شرایط برای آسفالت ریزی فاز سوم پروژه دو بانده کردن تویسرکان ـ کنگاور محقق شده است و این نشان دهنده وحدت دو دستگاه اداری برای فراهم شدن خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22714
  • دیدگاه‌ها برای جابه جایی ۱۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت در تویسرکان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.