• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
1

ثبت نام ۷۹ نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهرستان تویسرکان

  • کد خبر : 107311
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۳
ثبت نام ۷۹ نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهرستان تویسرکان

سید رسول حسینی گفت: تا پایان مهلت ثبت نام تعداد ۷۹ داوطلب در شهرهای این شهرستان نام کردند. سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: ساعت ۲۴ شب ۲۶ اسفندماه مهلت ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی سه شهر تویسرکان، فرسفح و سرکان همزمان با سراسر کشور به پایان رسید. […]

سید رسول حسینی گفت: تا پایان مهلت ثبت نام تعداد ۷۹ داوطلب در شهرهای این شهرستان نام کردند.

سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: ساعت ۲۴ شب ۲۶ اسفندماه مهلت ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی سه شهر تویسرکان، فرسفح و سرکان همزمان با سراسر کشور به پایان رسید.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب برای شهر تویسرکان ۵۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۸ نفر مرد و ۹ نفر زن، برای شهر سرکان ۱۱ نفر و از این تعداد ۹ نفر مرد و ۲ نفر زن و برای شهر فرسفج ۱۱ نفر و از این تعداد ۱۰ نفر مرد و یک نفر زن ثبت نام خود را تکمیل و به پایان رساندند.

به گزارش عصر همدان؛ ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۲۶ همین ماه ماه ادامه داشت.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107311
  • دیدگاه‌ها برای ثبت نام ۷۹ نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهرستان تویسرکان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.