به گزارش پایگاه خبری «عصر همدان»، عباس عبدلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی از سامانه فروش کتابهای درسی تا امروز ثبت و سفارش کتابهای درسی ۹۳ درصد دانشآموزان سه دوره تحصیلی نهاوند انجام شده است.
وی اظهار داشت: از هفتهی آینده کار توزیع کتابهای درسی به مدارس آغاز خواهد شد.
عبدلی تأکید کرد: مدیران و اولیای محترم اهتمام جدی در خصوص ثبت سفارش کتابهای درسی دانش آموزان پایههای اول، هفتم و دهم به عمل آورند.
وی افزود: ثبت سفارش کتابهای درسی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش وپرورش به آدرس my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir امکان پذیر است.
معاون آموزش و پرورش نهاوند گفت: ثبت و سفارش کتابهای درسی دانش آموزان میانپایهی دورههای تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم نیز انجام شده است.
وی اظهار داشت: قیمت هر دوره کتابهای درسی هنگام ثبت سفارش قابل مشاهده و به صورت الکترونیکی پرداخت میشود.
عبدلی خاطرنشان کرد: ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان پایههای اول، هفتم و دهم نیز از تاریخ ۱۰ تیرماه اغاز شده و تا ۹ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی در پایان با تاکید بر اینکه مدیران مدارس موظفاند نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان به صورت گروهی اقدام نمایند، بیان کرد: دانشآموزان و اولیای محترم در صورت تمایل میتوانند از طریق سامانههای اعلام شده نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.
انتهای خبر/