• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

تولید محصولات دارویی با نشان ابن‌سینا در همدان

  • کد خبر : 222218
  • 01 شهریور 1403 - 11:57
تولید محصولات دارویی با نشان ابن‌سینا  در همدان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه به زودی محصولات دارویی با نشان ابن‌سینا در همدان تولید می‌شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان در سه سال گذشته دستاوردهای خوبی در حوزه‌های درمان، بهداشت، تحقیقات، آموزشی و دانشجویی داشته است.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» صبح امروز محمدمهدی مجذوبی در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز در آرامگاه بوعلی سینا با بیان اینکه در استان همدان بیش از هزار و ۵۰۰ پزشک متخصص و عمومی داریم که از ظرفیت‌های مهم استان محسوب می‌شوند.‌

با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در سه سال گذشته دستاوردهای خوبی در حوزه‌های درمان، بهداشت، تحقیقات، آموزشی و دانشجویی داشته است، افزود: به زودی محصولات دارویی با نشان ابن‌سینا در همدان تولید می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: بیش از ۶۰ پروژه در مساحت ۸۵ هزار متر مربع در سه سال گذشته به افتتاح رسیده است.

مجذوبی با بیان اینکه سطح خدمات درمانی در استان همدان به اندازه‌ای است که از استان‌های دیگر برای دریافت خدمات به استان همدان مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: در حوزه بیماران قلب و عروق و بیماران سرطانی ظرفیت‌ بالایی داریم و محل رجوع مردم منطقه غرب کشور شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در همدان موفق شدیم نخستین پارک علم و فناوری سلامت و اولین پژوهشگاه سلامت را راه‌اندازی کنیم، گفت: بیش از ۲۰ درصد تخت‌های خوابگاهی دولت سیزدهم نیز در این دانشگاه به افتتاح رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: راه‌اندازی معاونت بین‌الملل در دانشگاه علوم پزشکی همدان یکی دیگر از اقدامات خوب در سه سال گذشته بوده است.

مجذوبی با بیان اینکه توسعه خدمات رادیوتراپی برای بیماران سرطانی با هزینه‌ای بالغ بر صفر از دیگر خدمات ارزشمند حوزه درمان در سه سال گذشته است، افزود: توسعه خدمات توانبخشی و دندانپزشکی به ویژه فیزیوتراپی لنف ادم و دندانپزشکی تحت بیهوشی در استان نیز برای اولین بار انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه پزشکی، علم مبتنی بر شواهد است، عنوان کرد: در همین راستا تلاش شد تا علم نوین و طب ایرانی را در کنار یکدیگر داشته باشیم و سلامتکده و دپارتمان طب ایرانی را راه‌اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت هزار و ۱۰۰ دانشجو و ۵۳۶ نفر عضو هیئت‌علمی در دانشگاه علوم پزشکی همدان داریم، گفت: امیدواریم ظرفیت‌های مهم دانشگاه افق روشنی برای دانشجویان باشد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222218
  • دیدگاه‌ها برای تولید محصولات دارویی با نشان ابن‌سینا در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.