• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2

توزیع ماسک در نانوایی‌ها / باید به دست مردم نان با کیفیت داد

  • کد خبر : 52881
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

کوروش  نادریان از توزیع ماسک بین نانوایان خبر داد و گفت: با متصدیانی که بهداشت را رعایت نکنند، برخورد می‌شود. رئیس اتحادیه نانوایان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از فعالیت ۱۳۲ واحد نانوایی در سطح شهر و روستا خبر داد و گفت: از آنجاکه به طور مستقیم حدود ۵۰۰ نفر در واحدهای نانوایی […]

کوروش  نادریان از توزیع ماسک بین نانوایان خبر داد و گفت: با متصدیانی که بهداشت را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از فعالیت ۱۳۲ واحد نانوایی در سطح شهر و روستا خبر داد و گفت: از آنجاکه به طور مستقیم حدود ۵۰۰ نفر در واحدهای نانوایی فعالیت می‌کنند و ارتباط مستقیم با مردم دارند، بنابراین در صورتی که بهداشت افراد رعایت نشود می‌تواند عامل انتقال ویروس باشد‌.

وی از توزیع بروشور و ارسال مرتب پیامک بهداشتی برای نانوایان خبر داد و تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی در نانوایان یک اصل است و داشتن حوله شخصی و لوازم بهداشتی در واحدها یک ضرورت مهم است.

نادریان تصریح کرد: نانوایان هم در خصوص کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خط مقدم قرار دارند و باید با احساس مسئولیت همراهی کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان اسدآباد به گرانی نان هم اشاره کرد و افزود: با گران شدن نان مردم حق دارند از نان با کیفیت بهره مند شوند، بنابراین طبق قانون با متخلفین در کم فروشی و عدم دقت در پخت نان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52881
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ماسک در نانوایی‌ها / باید به دست مردم نان با کیفیت داد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.