• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

تودیع ۲ معاون فرماندار و  ۲ بخشدار شهرستان ملایر در یک روز

  • کد خبر : 63513
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
تودیع ۲ معاون فرماندار و  ۲ بخشدار شهرستان ملایر در یک روز

در مراسمی در فرمانداری ملایر ۲ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در ملایر تودیع و معارفه شدند. به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر نشست شورای اداری شهرستان ملایر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره مهم‌ترین آداب این ماه بیان کرد: رسیدگی و توجه به نیازمندان و اخلاق نیک از بارزترین […]

در مراسمی در فرمانداری ملایر ۲ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در ملایر تودیع و معارفه شدند.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر نشست شورای اداری شهرستان ملایر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره مهم‌ترین آداب این ماه بیان کرد: رسیدگی و توجه به نیازمندان و اخلاق نیک از بارزترین ویژگی‌ها در این ماه است.

وی به برگزاری رزمایش مواسات مؤمنانه در کشور اشاره و بیان کرد: این اقدامات باعث می‌شود انسان یک‌عمر میهمان خدا باشد.

امام‌جمعه ملایر با تبریک فرارسیدن هفته معلم تصریح کرد: شهید مطهری در مکتب اسلام ناب تربیت یافت و سرشار از علم و دارای تفکر اسلامی بود و باید تفکر این شهید نیز گرامی داشته شود.

وی به نقش معلمان در رشد انسان‌ها اشاره کرد و افزود: همه ما اگر به جایگاهی رسیده ایم مدیون زحمات معلمان هستیم.

برگزاری مجلس ترحیم مشترک در مصلی ملایر پس از پایان کرونا

حجت‌الاسلام برقراری بابیان اینکه از بهمن‌ماه ساخت مصلی حضرت ابوالفضل(ع)  آغازشده است تصریح کرد: با همکاری استاندارد بودجه‌های برای مصلی در نظر گرفته است و درخواست داشته که مسئولین شهرستان توجه بیشتری به این مکان داشته باشند.

وی بابیان اینکه مصلی مرکز ثقل فرهنگی شهرستان است، عنوان کرد: خیری پای‌کار آمده و کل ایزوگام مصلی را متقبل شده است و پس از پایان کرونا یک مجلس ترحیم برای تمامی از دست رفتگان در ایام کرونا برگزار می‌شود.

قدرت الله ولدی فرماندار ملایر نیز در این آیین  با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه اقتصادی و اشتغال در شهرستان ملایر بیان کرد: هدف ما این بود که ملایر را به‌جایی برسانیم که الگویی برای سایر شهرها باشد.

وی گفت: با این اقدامات ملایر به قطب دام‌پروری تبدیل می‌شود و در حوزه گلخانه‌ای و صنایع معدنی اقداماتی انجام‌شده و شهرستان جایگاه بالایی در استان دارد.

فرماندار ملایر به تلاش‌های انجام‌گرفته در راستای سند راهبردی و برنامه عملیاتی آن در شهرستان اشاره کرد و گفت: اولویت‌های اصلی ما  بر اساس وظایف ذاتی ارتقاء معیشت مردم است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای مقابله با کرونا در شهرستان اشاره و بیان کرد: در این راستا سه مرحله طرح عملیاتی اجرایی تاکنون به نحو احسن انجام‌شده و همه دستگاه‌های اجرایی پای‌کار بوده‌اند.

ولدی به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان اشاره کرد و گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با محوریت بسیج و سپاه  در سه مرحله در شهرستان اجرا می‌شود که مرحله نخست آن ابتدای رمضان اجرا شد و در این رزمایش از ۶ هزار بسته معیشتی توزیع می شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63513
  • دیدگاه‌ها برای تودیع ۲ معاون فرماندار و  ۲ بخشدار شهرستان ملایر در یک روز بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.