• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد:

توانایی مدیریت، شرط اصلی پذیرفتن مسئولیت

  • کد خبر : 218279
  • 24 خرداد 1403 - 21:43
توانایی مدیریت، شرط اصلی پذیرفتن مسئولیت
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: توانایی مدیریت امور، اساس پذیرفتن مسئولیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در جلسه‌ شورای اداری استان، با اشاره به فرارسیدن موعد انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در این برهه حساس، مردم باید با انتخاب فردی شایسته و توانمند، مسیر خدمت‌رسانی به نظام اسلامی را تداوم بخشند.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در شرایطی بسیار دشوار مسئولیت ریاست‌جمهوری را بر عهده گرفتند، افزود:ایشان با وجود تمام سختی‌ها، خالصانه در راه خدمت به مردم تلاش کردند و در نهایت به شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، پذیرفتن مسئولیت را فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی، خدمت به مردم اجر و پاداش معنوی فراوانی به همراه دارد.

آیت‌الله شعبانی با تأکید بر اینکه مسئولیت طعمه رسیدن به اهداف شخصی نیست، گفت: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که از تلاش و خدمت آن‌ها به مردم، سود و منفعت برسد.

وی در پایان سخنان خود از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست تا با شناخت دقیق از نحوه مدیریت کشور، وعده‌های عملیاتی و قابل اجرا به مردم ارائه دهند.

 

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218279
  • دیدگاه‌ها برای توانایی مدیریت، شرط اصلی پذیرفتن مسئولیت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.