• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس:

تلاش و اخلاص در کارها علت ماندگاری در دلهاست

  • کد خبر : 222547
  • 06 شهریور 1403 - 8:27
تلاش و اخلاص در کارها علت ماندگاری در دلهاست
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش و خالصانه بودن، علت ماندگاری دولت‌مردان است، گفت: اگر در عمل، اخلاص نداشته باشیم، آن عمل، ماندگاری ندارد. آنچه که جلوه الهی دارد، ماندگاری بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، اظهار کرد: این شهیدان عزیز، در مدت کوتاهی که دولت را در اختیار داشتند، بخاطر اخلاص در عمل و الهی بودن رفتارشان در دلها ماندگار شدند.

وی افزود: گرامی‌ می‌داریم یاد و خاطره شهید رئیسی و شهید امیر عبدالهیان، این شهیدان والا مقام نیز به لیست دولت‌مردان برجسته در هفته دولت اضافه شدند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در هفته دولت، دولت خستگی‌ناپذیر، شهید رئیسی دیگر وجود ندارد، راه شهیدان باهنر، رجائی، رئیسی و امیرعبداللهیان، برای کسانی که داعیه خدمت دارند، الگو شود.

حجت‌الاسلام فلاحی تاکید کرد: راز ماندگاری شخصی در دلها، در آیه‌ای از قرآن که می‌فرماید: کسانی که ایمان بیاورند و عمل صالح انجام دهند، یعنی کار و خدمتی که برای مردم انجام می‌دهند خالصانه باشد،خداوند حتماً محبت و دوستی آنها را در دلها قرار می‌دهد؛ خلاصه می‌شود.

وی تصریح کرد: خیلی از مردم، شهیدان باهنر، رجائی، رئیسی و باهنر را از نزدیک ندیدند، ولی ارتباط دلها باعث شد که آنها در یاد و خاطره همه باشد و از دلها بیرون نروند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش و خالصانه بودن، علت ماندگاری دولت‌مردان است، عنوان کرد: اگر در عمل، اخلاص نداشته باشیم، آن عمل، ماندگاری ندارد. آنچه که جلوه الهی دارد، ماندگاری بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام فلاحی بیان کرد: این شهیدان والامقام خادمی برای ملت را بر نفس خود ترجیح دادند.لذا آوازه آنها از طریق الهی بر دلها ماندگار شد.

وی در پایان یاداور شد: تبلیغات رسانه‌ای می‌تواند فردی را از کوخ به کاخ برساند اما زمانی شهیدان رجائی و باهنر برای ملت زحمت می‌کشیدند که خیلی از رسانه و تبلیغات آن، خبری نبود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222547
  • دیدگاه‌ها برای تلاش و اخلاص در کارها علت ماندگاری در دلهاست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.