• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0

تفرقه بزرگترین آفت تبلیغات انتخابات است

  • کد خبر : 218306
  • 25 خرداد 1403 - 14:48
تفرقه بزرگترین آفت تبلیغات انتخابات است
امام جمعه ملایر گفت: باید دید چه کسانی از کاندیداها حمایت می‌کنند و برخی نیز دم از انقلاب می زنند طرفداران آنها به یکدیگر حمله می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به پیام رهبری به حجاج گفت: رهبری در این پیام عملکرد کارگزاران نظام را در جهان اثرگذار دانست.

وی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید با دقت به صحبت‌های کاندیداها توجه کرد و متأسفانه برخی به راحتی دروغ می‌گویند.

امام جمعه ملایر گفت: باید دید چه کسانی از کاندیداها حمایت می‌کنند و برخی نیز دم از انقلاب می زنند طرفداران آنها به یکدیگر حمله می کنند.

وی تفرقه‌ را آفتی بزرگ تبلیغ کاندیداهای ریاست جمهوری دانست و گفت: برخی فقط تا پای قبر طرفدار و دنباله رو شهید رئیسی بودند و در عمل چیزی دیده نمی‌شود.

ارزنده با بیان اینکه وحدت مهمترین نیاز در انتخابات است، تصریح کرد: از تفرقه فقط دشمنان ایران سود می برند و جز افت برای انقلاب چیزی به همراه ندارد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه و عید قربان تأکید کرد: غرفه بهترین فرصت برای ارتباط با خدا است و مؤمنان از این روز بهترین استفاده را کنند.

امام جمعه ملایر به برگزاری با شکوه مراسم روز عرفه تأکید کرد و گرفت: به دنبال این باشیم که غرفه‌ای عارفانه داشته‌باشیم.

وی به در پیش بودن ایام دهه ولایت اشاره کرد و گفت: این ایام بهترین فرصت در کنار برگزاری جشن‌ها برای شناخت ائمه اطهار علیهم‌السلام است.

ارزنده گفت: ستاد غدیر در ملایر تشکیل شده است و مراسم‌های ویژه‌ای در این ایام برگزار می‌شود و مراسم ویژه روز عید غدیر در پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه شهید چمران در انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: این شهید نه در زمان حیات و نه بعد از شهادت شناخته شد.

امام جمعه ملایر گفت: شهید چمران یک عارف به تمام معنا بود که در کشور کفر تقوایی خود را نگه داشت و به تمام امکانات مالی و امکاناتی پشت پا زد.

وی به سابقه مبارزاتی شهید چمران اشاره کرد و گفت: اساتید بسیجی باید شهید چمران را الگوی خود قرار دهند.

انتهای خبر/ گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218306
  • دیدگاه‌ها برای تفرقه بزرگترین آفت تبلیغات انتخابات است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.