• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
1

تعطیلی ۹۰ کلاس درس بخاطر عدم حضور برخی دبیران/دود چشم اعتراضات معلمان در چشم دانش آموزان و والدین

  • کد خبر : 138414
  • 21 آذر 1400 - 21:29
تعطیلی ۹۰ کلاس درس بخاطر عدم حضور برخی دبیران/دود چشم اعتراضات معلمان در چشم دانش آموزان و والدین

متاسفانه شاهد بودیم که در روزهای شنبه و دوشنبه هفته جاری تعداد ۹۰ کلاس درس مجددا توسط برخی از معلمان تعطیل شده و این افراد از حضور در کلاس درس خودداری نموده اند. به گزارش عصر همدان؛ با وجود تعطیلی ۲ ساله مدارس و افت کیفیت آموزش به واسطه تدریس دانش آموزان در فضای مجازی […]

متاسفانه شاهد بودیم که در روزهای شنبه و دوشنبه هفته جاری تعداد ۹۰ کلاس درس مجددا توسط برخی از معلمان تعطیل شده و این افراد از حضور در کلاس درس خودداری نموده اند.

به گزارش عصر همدان؛ با وجود تعطیلی ۲ ساله مدارس و افت کیفیت آموزش به واسطه تدریس دانش آموزان در فضای مجازی ولی متاسفانه شاهد هستیم که در روزهای شنبه و دوشنبه هفته جاری تعداد ۹۰ کلاس درس مجددا توسط برخی از معلمان تعطیل شده و این افراد از حضور در کلاس درس خودداری نموده اند.

این اعتراض اگرچه صنفی بوده است ولی متاسفانه دود آن در چشم بچه ها رفته به گونه ای که علاوه بر آنکه آموزشی دریافت نکرده اند، به صورت بلاتکلیف در مدرسه سرگردان بوده اند و موجبات نارضایتی والدین را فراهم‌نموده اند.

در اینجا این سوال مطرح می شود که این فرهنگیان عزیز به چه حقی از ظرفیت دانش آموزان برای قوام اعتراض صنفی خود استفاده کرده و چرا در زمانی که شیوع ویروس کرونا در این سالها به اندازه کافی فرزندان ما را از فضای آموزش تخصصی دور نموده و ضعیف کرده است اقدام به تعطیلی کلاس نموده اند.

حداقل دریافتی معلمان در طرح رتبه بندی، ۸ میلیون

ضمن اینکه لازم به ذکر است رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نیز در مصاحبه ای گفته است: بر اساس طرح رتبه بندی که اجرای آن از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ خواهد بود، پایین ترین و حداقل دریافتی معلمان بر اساس طرح رتبه بندی مبلغ ۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    گوشی یک وسیله شخصی و در اختیار آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار نمی دهیم آیا به کسی ربطی هم داره؟ دولت گوشی در اختیار فرهنگیان برای تدریس در فضای مجازی قرار بدهد بعد بگویید دود در چشم اولیا و دانش آموزان رفته ، اینکه بنده تا بحال سه گوشی عوض کردم پنج میلیون متضرر شدم و هشت میلیون لپ تاپ خریدم، بینایی مون آسیب دیده حال شما بفرمائید آیا دود در چشم ما رفته یا اولیا و دانش آموزان؟