• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
6

تعامل مثبت دستگاه قضایی و ناجا، تضمین کننده امنیت جامعه است

  • کد خبر : 187952
  • 03 تیر 1402 - 15:56
تعامل مثبت دستگاه قضایی و ناجا، تضمین کننده امنیت جامعه است
دادستان همدان گفت: تعامل، همکاری و همدلی دو مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بر پایه یک محور یعنی اجرای عدالت است که زمینه ساز ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی شده است.

به گزارش عصر همدان؛ همزمان با هفته گرامیداشت قوه قضائیه سردار رضا زارعی جانشین فرمانده انتظامی استان همدان، به همراه جمعی از معاونان، فرماندهان پلیس های تخصصی و رؤسای کلانتری ها با دادستان مرکز استان دیدار و گفتگو کردند.

«حسن خانجانی موقر» دادستان همدان گفت: امنیت و آرامش اجتماعی جامعه در گرو تعامل، همکاری و همدلی دو مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است و این مهم تاکنون با یک وحدت رویه حول محور گسترش عدالت محقق شده.

خانجانی موقر تأکید کرد: برای مبارزه با فساد در هر سطحی، نیروی انتظامی این اطمینان خاطر را داشته باشد که مجموعه قضایی در تعامل با آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

دادستان همدان افزود: عمده مشکلات کنونی در سطح جامعه، نشأت گرفته از عدم مسوولیت پذیری و اجرای تعهدات و وظایف از سوی برخی دستگاه ها و به ویژه کم کاری آن ها است که سبب سرریز شدن مشکلات بسیار برای دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شده است.

«حجت‌الاسلام محمد صادق جوشقانی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان نیز با تبریک هفته قوه قضائیه به مجموعه قضایی استان، گفت: نیروی انتظامی با رسته های تخصصی متعدد به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم، تحقق امنیت و عدالت همیشه در کنار دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187952
  • دیدگاه‌ها برای تعامل مثبت دستگاه قضایی و ناجا، تضمین کننده امنیت جامعه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.