• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

تصاویر دلدادگی دهه هشتادی ها به جایگاه ولایت در تویسرکان

  • کد خبر : 185794
  • 14 خرداد 1402 - 10:38
تصاویر دلدادگی دهه هشتادی ها به جایگاه ولایت در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از اعزام ۴۸۰ نفر از مردم این دیار به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد و گفت: استقبال دهه هفتادی ها و هشتادی ها برای حضور در این مراسم نشان دهنده دلدادگی آنان به جایگاه ولایت دارد. حسین افشار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از بدرقه کاروان زیارتی مرقد مطهر حضرت امام […]

فرماندار تویسرکان از اعزام ۴۸۰ نفر از مردم این دیار به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد و گفت: استقبال دهه هفتادی ها و هشتادی ها برای حضور در این مراسم نشان دهنده دلدادگی آنان به جایگاه ولایت دارد.

حسین افشار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از بدرقه کاروان زیارتی مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولان ارشد شهرستان در شامگاه امروز خبر داد.

وی با بیان اینکه سال گذشته سهمیه استان برای اعزام این مراسم، دو هزار نفر بود و امسال به ۶ هزار نفر افزایش یافته، اعلام کرد: سهمیه تویسرکان سال گذشته ۱۵۰ نفر بود و امسال ۴۵۰ نفر، با این وجود به دلیل استقبال مردم در نهایت ۴۸۰ نفر از این شهرستان عازم مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی شدند.

فرماندار تویسرکان از استقبال بی نظیر دهه هفتادی ها و هشتادی ها برای حضور در این مراسم خبر داد و تصریح کرد: عمده افراد اعزامی نوجوان و جوان هستند و این مطلب نشانگر دلدادگی آنان به جایگاه رفیع ولایت است.

افشار افزود: هزینه های تهیه و تامین اتوبوس های اعزامی و پذیرایی از زائران خورشید به صورت مردمی است، ضمن آنکه ساماندهی اعزام بر عهده سپاه و حمایت و پشتیبانی بر عهده فرمانداری و دستگاه های اجرایی بوده است. وی عنوان کرد: وجود امام (ره) برای جامعه برکت و چراغ هدایت بود و نیاز است همه ما اندیشه های امام (ره) را برای تبدیل به سبک زندگی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی عملی کنیم.

انتهای پیام/زنگنه

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185794
  • دیدگاه‌ها برای تصاویر دلدادگی دهه هشتادی ها به جایگاه ولایت در تویسرکان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.