• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
0

تصاویری از وضعیت کالاهای اساسی در فروشگاه های نهاوند+تصاویر

  • کد خبر : 152229
  • 22 اردیبهشت 1401 - 17:40
تصاویری از وضعیت کالاهای اساسی در فروشگاه های نهاوند+تصاویر

بازدید میدانی از فروشگاه های سطح شهر نهاوند از وجود انواع کالاهای مختلف حکایت دارد. به گزارش عصر همدان، با پرداخت یارانه اردیبهشت و خرداد ماه به روش جدید و اعلام نرخ جدید ۴ قلم کالا فروشگاه های نهاوند انواع کالاهای مختلف را به مشتریان عرضه می کنند. طبق اعلام مسئولان و مشاهدات میدانی هیچگونه […]

بازدید میدانی از فروشگاه های سطح شهر نهاوند از وجود انواع کالاهای مختلف حکایت دارد.

به گزارش عصر همدان، با پرداخت یارانه اردیبهشت و خرداد ماه به روش جدید و اعلام نرخ جدید ۴ قلم کالا فروشگاه های نهاوند انواع کالاهای مختلف را به مشتریان عرضه می کنند.

طبق اعلام مسئولان و مشاهدات میدانی هیچگونه کمبود کالای اساسی در شهرستان نهاوند وجود ندارد و نیاز است که مردم از خرید بیش از نیاز و احتکار خانگی خودداری کنند.

مرحله اول یارانه جدید از شب گذشته قابل برداشت شده است و امروز نیز قیمت های جدید مرغ، روغن، تخم مرغ و لبنیات اعلام شده است.

تیم بازرسی اداره صمت با همکاری اتاق اصناف با نظارت ها و بازرسی های مستمر روزانه از واحدهای صنفی، تخلف هایی مانند احتکار، گرانفروشی و… را رصد و با متخلفین برخورد می کنند.

تلاش بر این است با ادامه اجرای طرح نظارت و گشت‌های بازرسی جلوی سو استفاده برخی از افراد گرفته شود بنابراین از مردم درخواست شده مشاهدات خود از احتکار و یا گرانفروشی را به اداره صمت و اتاق اصناف اعلام کنند.

تیم های بازرسی و نظارت اداره صنعت و معدن بصورت محسوس و در غالب ۱۲ اکیپ کار نظارت مستمر از واحدهای صنفی نهاوند را برعهده دارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=152229
  • دیدگاه‌ها برای تصاویری از وضعیت کالاهای اساسی در فروشگاه های نهاوند+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.