• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
1
کارشناس جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد؛

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در‌ همدان با هدف رفع موانع

  • کد خبر : 217658
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در‌ همدان با هدف رفع موانع
کارشناس جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه قرارگاه جوانی جمعیت به صورت ماهیانه با حضور ریاست دانشگاه و معاونین تشکیل می‌شود، گفت: در این قرارگاه درباره ماده‌های قانونی هر معاونت صحبت و مشکلات و موانعی که وجود دارد بررسی می‌شود تا رفع شوند.

مریم بیگلری در گفتگو با خبرنگار حوزه سلامت پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۷۳ ماده و ۸۱ تبصره دارد، گفت: ۴۳ ماده مربوط به وزارت بهداشت و ۲۰ حوزه آن مربوط به فعالیت معاونت‌های بهداشت است.

وی با اشاره به اینکه با ابلاغ قانون جوانی جمعیت، قرارگاه جوانی جمعیت ایجاد شد و به صورت ماهیانه با حضور ریاست دانشگاه و معاونین در دفتر ریاست دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود، افزود: در این قرارگاه درباره ماده‌های قانونی هر معاونت صحبت و مشکلات و موانعی که وجود دارد بررسی می‌شود تا رفع شوند.

کارشناس جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: ۲۲ جلسه در دوسال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تشکیل شد و ۶۰ کمیته تخصصی زیر نظر قرارگاه در معاونت دانشگاه و ۷۲ کمیته د‌ر مراکز بهداشت شهرستان‌ها فعال بودند.

بیگلری با بیان اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی همدان عملکرد موفقی در حوزه جمیعت داشته است، گفت: کسب رتبه برتر بین دستگاه‌های استانی و کسب رتبه خوب در مقایسه با همه دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور بیانگر این موفقیت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس ماده شماره هفت قانون جوانی جمعیت، آغاز احداث بهسازی خوابگاه متاهلی و تحویل ۵۰ خوابگاه متاهلی انجام شد.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217658
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در‌ همدان با هدف رفع موانع بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.