• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
2

تردد در محورهای مواصلاتی ملایر همچون حرکت روی ویبره است/ عدم جذب و جابه‌جایی اعتبارات نشان از بی‌عرضگی مدیران!

  • کد خبر : 138511
  • 22 آذر 1400 - 22:33
تردد در محورهای مواصلاتی ملایر همچون حرکت روی ویبره است/ عدم جذب و جابه‌جایی اعتبارات نشان از بی‌عرضگی مدیران!

حسن فارسی گفت: از هیچ مدیری کوتاهی در جذب و تخصیص اعتبارات پذیرفته نمی‌شود و جابه‌جایی ریالی از اعتبارات شهرستان به نقاط دیگر نشان از بی‌عرضگی مدیر است. به گزارش عصر همدان، حسین فارسی سرپرست فرمانداری ملایر در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با اشاره به آخرین وضعیت جذب اعتبارات در ملایر اظهار کرد: از ابتدای […]

حسن فارسی گفت: از هیچ مدیری کوتاهی در جذب و تخصیص اعتبارات پذیرفته نمی‌شود و جابه‌جایی ریالی از اعتبارات شهرستان به نقاط دیگر نشان از بی‌عرضگی مدیر است.

به گزارش عصر همدان، حسین فارسی سرپرست فرمانداری ملایر در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با اشاره به آخرین وضعیت جذب اعتبارات در ملایر اظهار کرد: از ابتدای سال حدود ۱۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب شهرستان ملایر جذب‌شده است.

وی با اشاره به‌پیش بینی جذب ۲۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال بیان کرد: میانگین تخصیص اعتبارات استانی در استان همدان ۷۲ درصد است که شهرستان به‌طور میانگین تاکنون ۵۵ درصد تخصیص‌یافته است.

فارسی با تأکید بر اینکه مدیران شهرستان باید همت جدی در بخش جذب و تخصیص اعتبارات داشته باشند، بیان کرد: از هیچ مدیری کوتاهی در این امر پذیرفته نمی‌شود و جابه‌جایی ریالی از اعتبارات شهرستان به نقاط دیگر نشان از بی‌عرضگی مدیر است.

وی گفت: اعتبارات برخی از ادارات شهرستان از پایین‌تر از میانگین استانی اعتبارات تخصیص داده‌شده که باید در دو هفته آینده آن را تعیین تکلیف کنند و باید نسبت به پیگیری و جذب اعتبارات دستگاهی خود و رسیدن به میانگین تخصیص استانی اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ملایر تأکید کرد: با توجه به مشکلات اصلاًً شایسته نیست که اعتبارات جذب شود و مدیری به دلایل نامشخص به دنبال دریافت آن اعتبارات نباشد.

وی گفت: ما همه سرباز نظام هستیم حتی اگر یک روز بر روی صندلی ریاست بنشینیم باید با تمام توان به دنبال دریافت حقوق شهرستان باشیم.

فارسی با انتقاد از وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر بیان کرد: مدیرکل راهداری استان همدان توجه ویژه‌ای به وضعیت راه‌های ملایر داشته باشد و ورودی جدی به این مسئله کند و اعتبارات به ملایر تخصیص یابند.

وی بابیان اینکه وضعیت راه‌های روستایی شهرستان ملایر علی‌رغم تخصیص اعتبارات برای ترمیم آن‌ها، افتضاح است، تأکید کرد: تردد در محورهای مواصلاتی ملایر همچون حرکت روی ویبره است اما چرا پس از خروج از محدوده ملایر اوضاع راه‌ها بهتر می‌شود؟

سرپرست فرمانداری ملایر با تأکید بر اینکه باید پیشرفت فیزیکی تمامی پروژه‌های شهرستان مشخص شود، تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و گاز باید موردتوجه همه باشد.

وی با انتقاد از وضعیت روشنایی معابر بیان کرد: با توجه به فصل زمستان و طولانی بودن شب‌ها باید ۵۰ درصد از روشنایی‌های معابر روشن باشند.

فارسی با تأکید بر تعیین تکلیف روشنایی پیچ پیرمشان و گردنه‌های شهرستان بیان کرد: از تلاش و کوشش مدیرانی که میزان تخصیص اعتبارات دستگاهی آن‌ها هم‌تراز و یا بالاتر از میانگین استانی است، قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138511
  • دیدگاه‌ها برای تردد در محورهای مواصلاتی ملایر همچون حرکت روی ویبره است/ عدم جذب و جابه‌جایی اعتبارات نشان از بی‌عرضگی مدیران! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.