• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2
امام جمعه اسدآباد:

تدبیر رهبری زبانزد عام و خاص است

  • کد خبر : 217546
  • 11 خرداد 1403 - 13:58
تدبیر رهبری زبانزد عام و خاص است
مام جمعه اسدآباد شخصیت حضرت ایت‌الله خامنه‌ای را شخصیتی بی‌نظیر و استثنایی خواند و افزود: تدبیر، درایت و کیاست ایشان زبانزد عام و خاص است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین‌ مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۱ خردادماه در مسجد جامع شهر اسدآباد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد ارتحال مرد بزرگ عصر، گفت: امام خمینی(ره)‌ شخصیتی بود که دشمنان خیال می‌کردند رحلت ایشان ابرقرای جمهوری اسلامی است و اما دیدیم که علمای حوزه و خبرگان رهبری مجاهدین باتقوای زیرک و تیزبین شخصیتی را جایگزین انتخاب کردند که سال به سال، هر دهه عظمت ایشان بیشتر نمایان شد و مایه افتخار جهان اسلام است.

وی شخصیت حضرت ایت‌الله خامنه‌ای را شخصیتی بی‌نظیر و استثنایی خواند و افزود: تدبیر، درایت و کیاست ایشان زبانزد عام و خاص است.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امسال هم مراسمات ارتحال امام(ره) باشکوه برگزار خواهد شد، افزود: مجالس ارتحال امام راحل پر نور است و از آن غفلت نکنیم.

وی سالگرد قیام ۱۵ خرداد را هم یوم‌الله خواند و افزود: این روز نقطه عطفی در تاریخ کشور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با اشاره به پیام اعلام همدلی و همبستگی رهبر انقلاب با دانشجویان آمریکا، گفت: ایشان در این پیام شرح مختصری از جنایات صهیونیزم در فلسطین را عنوان کردند و ایستادگی و نه به ظلم را از درس‌های قرآن دانستند. رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد و این نویدبخش است.

وی با بیان اینکه نفرین مرگ بر اسرائیل شما ملت ایران در حال تحقق است، افزود: این خبیث آنقدر بی‌رحم است که حساب ندارد و اردوگاه غزه‌ای ها در رفح را هم به آتش کشید.

امام جمعه اسدآباد بااشاره اینکه هنوز امریکا و سران بعضی کشورها از این رژیم خبیث حمایت می‌کنند، افزود: اُف بر این سران که این همه جنایات را شاهدند و نه تنها حرفی نمی‌زنند بلکه عملاً حمایت می‌کنند، ان‌شالله با بیداری اسلامی شاهد اضمحلال این غده سرطانی باشیم.

وی بااشاره به آغاز به کار مجلس و سخنان رهبر انقلاب در این زمینه، گفت: جا دارد از نماینده شما مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی که در خصوص اختلاف نظر مجلسیان در انتخابات هیئت رئیسه مجلس، علی‌رغم آن‌که می‌توانست پافشاری کند و حق او بود، اما برای آرامش مجلس از حق خود گذشت و این اقدام ستودنی است و وی توانمنداست در هیئت رئیسه باشد یا نباشد، در راستای مصالح ملی و شهرستانی را پیگیری خواهند کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی توسعه و بهسازی جاده‌های اسدآباد یکی از مطالبات امام جمعه از نماینده مجلس بود و گفت: انتظار می‌رود قبل از اربعین بهسازی جاده‌ها باید شروع شود.

وی بااشاره به نامگذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: متاسفانه دو شرکت صنعتی دارای مشکلاتی است و باخبر شدیم علی‌رغم آنکه با وجود همین استاندار آغاز شده اما به تعطیلی رفته است چون مواد اولیه ندارند و این در شرایطی است که زنجیره مواد معدنی داریم.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217546
  • دیدگاه‌ها برای تدبیر رهبری زبانزد عام و خاص است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.