• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2
شهردار اسدآباد خبر داد:

تحویل و تخلیه ۳۰۰ تن قیر در اسدآباد

  • کد خبر : 217936
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
تحویل و تخلیه ۳۰۰ تن قیر در اسدآباد
شهردار اسدآباد از تحویل 300 تن قیر برای تولید آسفالت در این شهر خبر داد و گفت: بزودی 6 خیابان اصلی شهر آسفالت و 5 هزار لکه‌گیری کوچه‌ها انجام می‌شود.

قاسمعلی شرکایی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، از تحویل و تخلیه ۳۰۰ تن قیر برای تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری شهر اسدآباد خبر داد و گفت: این امر در روز جمعه در حضور عوامل عمرانی شهرداری انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ تن قیر که تحویل کارخانه آسفالت شد، برای مرحله اول بوده، افزود: این امر در دو مرحله دیگر نیز باقی مانده و انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و کوچه‌ها براساس اولویت انجام می‌شود، افزود: در این مرحله ۶ خیابان اصلی و ۵ هزار تن لکه‌گیری انجام خواهد شد که با تأمین سن و ماسه این امر بزودی آغاز می‌شود.

شهردار شهر اسدآباد از پیش‌بینی ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی تا پایان امسال خبر داد و افزود: این میزان از آسفالت‌ریزی در طول تاریخ این شهرداری بی‌سابقه است چرا که سالانه تنها ۱۲ هزار تن آسفالت انجام می‌شده است.

یکی از مطالبات به حق مردم شهر اسدآباد آسفالت مناسب کوچه‌ها و خیابان‌هاست که متأسفانه وضعیت مناسبی ندارد از سوی دیگر به عنوان یکی از شهرهای عبوری مسافران و زائران حسینی است.

شهرداری شهر اسدآباد دارای یک کارخانه آسفالت است که سال پیش احیاء شده بود اما چندان عملکردی نداشت امیدواریم با همت شهردار و شوراها چرخ این کارخانه بچرخد و شاهد آسفالت‌ریزی کوچه‌ها و خیابان‌ها باشیم.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217936
  • دیدگاه‌ها برای تحویل و تخلیه ۳۰۰ تن قیر در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.