• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
خطیب جمعه شهرستان بهار:

تحولات کرانه باختری بی‌سابقه است

  • کد خبر : 223093
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
تحولات کرانه باختری بی‌سابقه است
حجت‌الاسلام رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار تحولات فلسطین را نشانه استیصال رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بهار با اشاره به مسیر حرکت دولت و تلاش برای سرعت بخشیدن به آن گفت: نباید حرکت دولت کند شود و داشتن بصیرت و تفکر انقلابی مسئولان در اتخاذ مواضع انقلابی و ایمان به آن موثر است.

وی افزود: اگر افراد بی‌بصیرت در ارکان نظام باشند، حرکت کشتی انقلاب را کند می‌کنند و مسئول باید فعلِ ما می‌توانیم را مبنای کار خود قرار داده و از سستی‌ها و یأس و ناامیدی‌ها به دور باشد.

مصباح غفلت از دشمن و اعتماد به او را آفت بزرگی عنوان کرد و گفت: از سیاهی و ظلمت، ظلمت زاید؛ چراکه آمریکا هرجا پا گذاشته است، آن‌جا را ویران نموده و با نگاه به اتفاقات منطقه می‌توان این موضوع را خوب فهمید.

خطیب جمعه بهار در ادامه پرداختن به حواشی توسط برخی مسئولان را دیگر آفت مسئولیت برشمرد و گفت: مسئولان باید به متن کار بپردازند و از حواشی دوری گزینند که پرداختن به حواشی، آفتِ کار است.

وی کار دشمن را دشمنی کردن با انقلاب و کشور عنوان کرد و گفت: گروسی مدیر آژانس بین‌المللی اتمی خط خود را از کاخ سفید می‌گیرد که نگاه آن‌ها استحاله ایران است و ما هرچه حُسن نیت نشان دهیم و حتی انرژی هسته‌ای را تماماً تقدیم آن‌ها کنیم، هیچ‌گاه راضی نخواهند شد و هدف آن‌ها استحاله ایران است.

مصباح تصریح کرد: آن‌ها تصور می‌کردند که ما به عقب برخواهیم گشت، اما مواضع وزیر خارجه در برابر زیاده خواهی آن‌ها مسیر را مشخص کرد و خواسته گروسی توافق یک‌طرفه است.

خطیب جمعه بهار در ادامه تحولات کرانه باختری را نشانه استیصال رژیم غاصب و اشغال‌گر صهیونیستی عنوان کرد و افزود: در ۱۱ ماه گذشته قدرت چهارم نظامی جهان در مقابل گروه شبه نظامی حماس به استیصال کشیده شده است و تحولات کرانه باختری در حمایت از غزه ضعف این رژیم جعلی را بیش‌تر نشان می‌دهد.

وی در ادامه گفت: خشم فرو برده از کشتار هم‌وطنان فلسطینی در تاریخ کرانه باختری بی‌سابقه است و اعتراض مداوم شهرک نشینان اراضی اشغالی به آن رژیم منحوس، و تلاش رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت فعلی، اتفاقاتی است که به‌نفع مقاومت رقم خورده است.

خطیب جمعه بهار در ادامه از وضعیت موکب‌های شهرستان بهار تقدیر و تشکر کرد و شفاف سازی عمل‌کرد وضعیت موکب‌ها را وعده داد.

وی خاطرنشان کرد: باید از بعضی از نیروهای انقلابی همانند دادستان شهرستان بهار از اتخاذ مواضع انقلابی تشکر کرد و فساد ستیزی و احقاق حق باید موضع همه مسئولان و نقطه اتحاد آن‌ها باشد تا در برخی مسائل با پافشاری برخی، نیروهای انقلابی عقب نشینی نکنند.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223093
  • دیدگاه‌ها برای تحولات کرانه باختری بی‌سابقه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.