• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
3

تحریم نیروی انتظامی، دست و پا زدن در باتلاق شکست های آمریکا را نشان می دهد

  • کد خبر : 68186
  • 07 خرداد 1399 - 13:25
تحریم نیروی انتظامی، دست و پا زدن در باتلاق شکست های آمریکا را نشان می دهد

امیر نوبرانی،  تحریم نیروی انتظامی کشورمان توسط امریکا را محکوم کرد و گفت: آمریکا اگر کل کشورمان را نیز تحریم کند، اثری در پایداری و مقاومت کشور ما نخواهد گذاشت و اینگونه حرکات تلاشی برای تغییر چهره شکست خورده امریکاست. به گزارش عصر همدان؛ امیر نوبرانی یکی از آزادگان دفاع مقدس شهرستان بهار و از […]

امیر نوبرانی،  تحریم نیروی انتظامی کشورمان توسط امریکا را محکوم کرد و گفت: آمریکا اگر کل کشورمان را نیز تحریم کند، اثری در پایداری و مقاومت کشور ما نخواهد گذاشت و اینگونه حرکات تلاشی برای تغییر چهره شکست خورده امریکاست.

به گزارش عصر همدان؛ امیر نوبرانی یکی از آزادگان دفاع مقدس شهرستان بهار و از نویسندگان ادبیات پایداری و دفاع مقدس است که کتاب های متعددی در زمینه خاطرات دفاع مقدس و دوران اسارت به رشته تحریر درآورده است.

کتاب های نشان آخر، گنج و رنج، توهم، وداع شیرین و بی قرار از جمله کتاب های وی در زمینه دفاع مقدس است.

امیر نوبرانی در گفتگو با خبرنگار ما تحریم نیروی انتظامی کشورمان توسط آمریکا را دست و پا زدن این کشور در باتلاق شکست هایش دانست و اظهار کرد: در سال های گذشته بارها شاهد شکست‌های آمریکا در مقابل کشورمان در عرصه های مختلف بوده ایم و تحریم ها حربه ای برای تغییر چهره شکست خورده آمریکاست.

وی افزود: تحریم های امریکا برای ما معنایی ندارد؛ در گذشته آمریکا تحریم های زیادی را علیه کشور ما و همچنین سپاه قدس اعمال کرد اما دست آخر دیدیم که این تحریم ها هیچ تزلزلی در قدرت و استقامت کشورمان نداشت.

نویسنده ادبیات پایداری بیان کرد: آمریکا هم اکنون در باتلاق مشکلات خود گرفتار شده و اینگونه حرکات تنها دست و پا زدن های آمریکا برای بیرون آمدن از این باتلاق است.

نوبرانی اظهار داشت: برکت خون شهید سردار قاسم سلیمانی باعث شد که امنیت کشور ما بیشتر از گذشته شود چنانچه می بینیم هم اکنون نفتکش‌های ایرانی به آب های سرزمینی ونزوئلا رسیده و این بیشتر از گذشته چهره کشور آمریکا را مخدوش کرده و تحریم نیروهای امنیتی کشور نشان از ضعف و زبونی امریکا دارد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68186
  • دیدگاه‌ها برای تحریم نیروی انتظامی، دست و پا زدن در باتلاق شکست های آمریکا را نشان می دهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.