• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

تحریم ظریف، نشانگر فقدان قدرت منطق امریکا است/منظور آمریکا از مذاکره تسلیم شدن ایران در برابر خواسته هایش است

  • کد خبر : 13014
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
تحریم ظریف، نشانگر فقدان قدرت منطق امریکا است/منظور آمریکا از مذاکره تسلیم شدن ایران در برابر خواسته هایش است

ائمه جمعه استان همدان تحریم ظریف توسط غربی ها را محکوم کردند و گفتند غربی ها از یک طرف میگویند گفتگو کنیم اما از طرف دیگر وزیرامور خارجه کشورمان را تحریم می کنند. به گزارش عصر همدان, ائمه جمعه استان همدان در خطبه های این هفته تحریم ظریف توسط غربی ها را محکوم کردند و […]

ائمه جمعه استان همدان تحریم ظریف توسط غربی ها را محکوم کردند و گفتند غربی ها از یک طرف میگویند گفتگو کنیم اما از طرف دیگر وزیرامور خارجه کشورمان را تحریم می کنند.

به گزارش عصر همدان, ائمه جمعه استان همدان در خطبه های این هفته تحریم ظریف توسط غربی ها را محکوم کردند و همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته خبرنگار به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی اشاره کردند.

امام جمعه همدان: آمریکا در منطق خود دچار افول شده است /منظور آمریکا از مذاکره تسلیم شدن ایران در برابر خواسته هایش است

آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه استان همدان ضمن  تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت : دهه اول ذی الحجه از فضیلت بالایی برخوردار است و بهتر است در ده روز ابتدای این ماه به استغفار بپردازیم .
وی اظهار داشت : رئیس جمهور امریکا پس از موضع گیری های مشخص وزیر امور خارجه  در روزنامه های خارجی، ظریف  را تحریم کرده است.
وی افزود: این اقدام امریکا نشان دهنده این است که این کشور علاوه بر  قدرت، در  منطق خود نیز  دچار افول  شده است.
خطیب جمعه همدان تصریح کرد: نظام اسلامی با توجه به این عملکرد آمریکا، حاضر به مذاکره نیست زیرا دشمن ثابت کرده است که از هیچ منطقی پیروی نمی کند.
آیت الله شعبانی اشاره داشت: دشمن به دنبال مذاکره با ایران نیست بلکه منظور امریکا از مذاکره تسلیم ایران در برابر خواسته هایش است.
امام جمعه همدان با خطاب قرار دادن دولتمردان اظهار داشت: امیدواریم دستگاه دیپلماسی کشور با رعایت عزت و اقتدار در برابر خواسته های امریکا بایستد.
وی در ادامه ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت : جوانان در سبک زندگی خود باید به رعایت  اخلاق اسلامی توجه نمایند.
وی افزود: در خصوص ازدواج اسان نباید فقط به دولت اکتفا شود زیرا همه افراد جامعه مسئول هستند .

امام جمعه اسدآباد: خبرنگاران در عین شفافیت و صداقت  روحیه امانت داری را حفظ کنند
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسداباد رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان را بر نمازگزاران سفارش کرد و گفت: حضرت علی ع فرمودند که تقوا بهترین گنج، نجات دهنده هر گریزنده ای از دوزخ است که باید با عمل به آن دنیا و اخرت را بسازیم.
وی بااشاره به اینکه امروز همزمان با شهادت امام جواد الائمه ع است ، به فضائل اخلاقی و دینی ایشان پرداخت و گفت: علم و دانایی ایشان زبانزد است و گره گشایی می کند و بعداز شهادت به عنوان باب الحوائج معروف است.
امام جمعه اسدآباد بااشاره به برگزاری مراسمات عروسی و جشن برخی در ایام شهادت ائمه اطهار ع گفت: اماکن، نیروی انتظامی و دفاتر ازدواج باید این موارد را مورد توجه قرار دهند و مردم را نسبت به این امور هوشیار کنند که مبادا در شب شهادت ائمه ع چنین مراسماتی برگزار شود.
وی بااشاره به سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س، تأکید کرد: جوانان باید با الگوی گیری از حضرت علی ع و حضرت فاطمه س ازدواجی اسان را دنبال کنند و البته والدین و خانواده ها نیز باید مسبب امر ازدواج آسان شوند.
حسینی مجد با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، گفت: این نهاد باید در راستای اهداف انقلاب گام برادرد و آینده نگری و برنامه ریزی کند .
وی بااشاره به سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی و نامگذاری این روز به عنوان روز خبرنگار، و تبریک این روز به خبرنگاران، گفت: خبرنگاران باید عزتمندانه روحیه امانتداری و حفظ حیثیت مردم را در عین شفافیت ، صداقت داشته باشند.
امام جمعه اسدآباد افزود: خبرنگاران میتو‌انند در کمک به نظام ، فرهنگ و اقتصاد کشور کارهای بزرگی انجام دهند و کمک کنند.
وی در واکنش به تحریم ظریف وزیر امور خارجه ایران از سوی امریکا این اتمر را محکوم کرد و گفت: این تحریم ها ابزار دیپلماسی امریکاست و قطعا انان زمین خواهند خورد.

امام جمعه تویسرکان: تحریم ظریف، نشانگر فقدان قدرت منطق امریکا است
«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان گفت: امام جواد(ع) در دوران کودکی یعنی در هشت سالگی به مقام امامت رسیدند و بعد از ۱۷ سال به دستور معتصم عباسی و توسط همسرش، شهادتشان رقم خورد.
وی اظهار کرد: سیره ائمه(ع) در هه حال باید برای ما الگو باشد، چرا که سعادت هر دو دنیا در گرو عمل به دستورات خداوند و حرکت در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه از برخورد قاطعانه با مفسادان اقتصادی در دادگاه تقدیر کرد و این امر را زمینه ساز دلگرم شدن مردم دانست.
حجت الاسلام موحدی همچنین با استناد به روایات برترین ازدواج ها را کم خرج ترین ها دانست و افزود: برکت زندگی در ساده زیستی و دوری از چشم و هم چشم هاست، چرا که این گونه پیوندها اگر با توکل به خدا و عمل به دستورات الهی انجام شود نه تنها فقر را از بین می برد بلکه برکت عظیمی با خود به همراه می آورد.
وی به مسئله مهم مزایای استقامت و مقاومت اشاره کرد و گفت: تحول در عملکرد کشورهای متعدد و دوستان فرامنطقه ای، تثبیت اقتدار جبهه گسترده مقاومت، عمق بخشی به همبستگی عمومی و به رخ کشاندن قابلت های دفاعی ایران اسلامی از برکات مقاومت است.
امام جمعه تویسرکان همچنین عنوان کرد: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی دولت جنایتکار امریکا نه تنها نقشه آنان را در پیشبرد مقاصد شومشان نمایان ساخته بلکه نشانگر فقدان قدرت منطق امریکا است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13014
  • دیدگاه‌ها برای تحریم ظریف، نشانگر فقدان قدرت منطق امریکا است/منظور آمریکا از مذاکره تسلیم شدن ایران در برابر خواسته هایش است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.