• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

تجلیل از بانوان آمر به معروف و نهی از منکر اسدآباد

  • کد خبر : 160929
  • 15 مرداد 1401 - 22:24
تجلیل از بانوان آمر به معروف و نهی از منکر اسدآباد

به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر و در راستای انجام رزمایش تذکر لسانی سفیران مهر بسیج از بانوان آمر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد تجلیل شد. به گزارش عصرهمدان؛ در این مراسم تجلیل سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت یاد شهیدان خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران […]

به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر و در راستای انجام رزمایش تذکر لسانی سفیران مهر بسیج از بانوان آمر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

به گزارش عصرهمدان؛ در این مراسم تجلیل سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت یاد شهیدان خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران الهی اندیشی و طلایه‌دار جبهه دانایی هستند که برای مقاومت و مقابله با تهدیدات قدرتهای استعماری در ابن عرصه گام برداشتند.

وی خبرنگاران را چشم بینای صادق خواند و گفت: خبرنگار وظیفه حقیقت گویی و حقیقت جویی دارند و باید دردهای جامعه را بشناسند و بشوند و برای درمان آن کمک کار بوده و به مسئولان راه را نشان بدهند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بااشاره به فعالیت گروههای سفیران مهر بسیج در انجام فررایض امر به معروف و منکر، گفت: این گروهها در دو مرحله هفته عفاف و حجاب و هفته امر به معروف در امکان عمومی و پارکها حاضر شدند و به صورت چهره به چهره مسئله حجاب را متذکر شدند.

حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: بالاترین خبرنگار حضرت زینب س بود که واقعه عاشورا را به خوبی بیان کرد و ماندگار شد.

وی با قیاس وضعیت حجاب و پوشش چادر در اسدآباد نسبت به ۱۵ سال گذشته، گفت: در گذشته پوشش همه بانوان شهرستان در سطح خیابان و بازار چادر بود و متأسفانه امروز تعداد افراد با پوشش مانتو بیشتر شده است، لذا تذکر لسانی با موضوع رعایت حجاب یک امر مهم است.

فرماندار اسدآباد اذعان کرد: برخی از بانوان که حجاب را رعایت نمی‌کنند، ناخواسته و از روی غفلت است و تحت تأثیر دشمن خارجی و داخلی قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه جبهه و جهاد، ایثارگرانه رشادت و فداکاری رزمندگان را به قلم و تصویر کشاندند تا امروز این میراث دفاع در بعد فرهنگی و تربیتی به فراموشی سپرده نشود.

وی ما به عنوان انسانهای مسلمان وظایف خطیری بر عهده داریم که امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین انهاست، افزود: یک روز دشمن بر مسئله روحانیت، یک روز پاسپار و یکم روز هم بر مسئله حجاب ورود می‌کند که هر جا دیدید دشمن بر موضوعی عصبانی است، بدانید آنجا اثرگذار بوده است.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه دشمنان داعیه دفاع از حقوق بشر را سر می‌دهند در حالی بیشترین جنایات را در حق زنان داشتند، تصریح کرد: کار شما آمران به معروف ارزشمند است و اینکه یک آمر چگونه برای ترویج یک فرهنگ و معروف ورود کند و متذکر شود، یک هنر است که از پس هرکسی بر نیاید.

وی تأکید کرد: هرچه اخلاص کار آمران به معروف بیشتر و ظرفیت و تحملشان بالا و یک رو با خدا باشند، قطعا کار اثربخش‌تر است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=160929
  • دیدگاه‌ها برای تجلیل از بانوان آمر به معروف و نهی از منکر اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.