• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3

تبیین مسئله قدس وظیفه همگانی است/ آمادگی دارالمومنین برای دفاع از قدس

  • کد خبر : 181562
  • 24 فروردین 1402 - 1:03
تبیین مسئله قدس وظیفه همگانی است/ آمادگی دارالمومنین برای دفاع از قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر همدان از ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود گفت: همه باید برای تبیین مسئله قدس تلاش کنند. حجت الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه  راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، در استان […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر همدان از ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود گفت: همه باید برای تبیین مسئله قدس تلاش کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه  راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، در استان برگزار می‌شود گفت: این راهپیمایی، روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در شهر همدان از ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه محل شروع راهپیمایی روز قدس، میدان امام خمینی(ره) است، افزود: مسیر حرکت مردم به چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران و در نهایت تجمع در حسینیه امام خمینی(ره) ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: اجرای سرود، سخنرانی احمدرضا فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و قرائت بیانیه از جمله برنامه های مراسم روز جهانی قدس در شهر همدان است.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه همه باید برای تبیین مسئله قدس تلاش کنند افزود: در این راستا پنج غرفه دانشجویی و کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی، برای ارائه محصولات فرهنگی و هنری ایجاد شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مراسم روز قدس با حضور پرشکوه مردم برگزار می شود گفت: این مراسم پس از دو سال برگزاری به صورت خودرویی، به صورت حضوری برگزار می شود.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181562
  • دیدگاه‌ها برای تبیین مسئله قدس وظیفه همگانی است/ آمادگی دارالمومنین برای دفاع از قدس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.