• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2

شهرستان بهار را پایلوت طرح «هر روستا یک سمن» می کنیم

  • کد خبر : 49511
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
شهرستان بهار را پایلوت طرح «هر روستا یک سمن» می کنیم

در نشستی که جوانان شهرستان بهار صبح امروز با مدیرکل اداره ورزش و جوانان داشتند تقاضاهای خود برای پیگیری سریعتر ثبت سمن خود را مطرح کرده و پیشنهاد پایلوت قرار دادن این شهرستان به عنوان طرح هر روستا یک سمن را ارائه دادند. به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز جوانان بهاری که متقاضی ثبت سمن […]

در نشستی که جوانان شهرستان بهار صبح امروز با مدیرکل اداره ورزش و جوانان داشتند تقاضاهای خود برای پیگیری سریعتر ثبت سمن خود را مطرح کرده و پیشنهاد پایلوت قرار دادن این شهرستان به عنوان طرح هر روستا یک سمن را ارائه دادند.

به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز جوانان بهاری که متقاضی ثبت سمن در شهرستان هستند در معاونت امور جوانان استان با مدیرکل اداره ورزش و جوانان نشست داشتند.

علیرضا صفی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در این نشست به تعداد سمن های زیر نظر اداره ورزش و جوانان بهار اشاره کرد و گفت: متاسفانه تنها یک سمن زیر نظر اداره ورزش و جوانان بهار ثبت شده بود که در حال افزایش تعداد سمن ها در شهرستان هستیم.

صفی زاده با معرفی جوانان حاضر در جلسه که هر یک در مراحلی از ثبت سمن هستند، گفت: با پیگیری ها در حال افزایش تعداد سمن ها در بهار هستیم و قصد داریم بهار را پایلوت طرح هر روستا یک سمن کنیم به طوریکه تا سال آینده از ۷۰ روستا ۳۵ روستا وارد طرح سمن ها شود و حداقل ۴۰ سمن را تا سال آینده به ثبت برسانیم.

محرم روزبه، معاون امور جوانان استان همدان در این نشست گفت: سمن ها پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند و کسانی که سمن ثبت کرده اند پشیمان نیستند.

وی به تقاضای ایجاد خانه جوان در شهرستان اشاره کرد و عنوان کرد: تعداد سمن های فعال در شهرستان باید به بالای ده سمن برسد تا بتوانیم خانه سمن تشکیل داده و آن را تجهیز کنیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان، محسن جهانشیر در جمع جوانان با اشاره به اینکه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار یکی از جوانترین روسای ادارات است، گفت: پس از دو ماه از انتصاب وی در این سمت شاهد بازخوردهای خوب این انتخاب هستیم و طرح های ارائه شده از سوی اداره ورزش و جوانان بهار نمود عینی همین اعتماد به جوانان است.

جهانشیر با اشاره به اینکه تاکنون تنها یک سمن در بهار ثبت شده گفت: اینکه با خروج یک سمن در بهار هیچ سمنی نداشته باشیم نشان دهنده افت در کار ماست و ما باید تلاش کنیم حرکت رو به جلو داشته باشیم و تعداد سمن های بهار را افزایش دهیم.

جهانشیر در ادامه از طرح هر روستا یک سمن استقبال کرد و گفت: تاکنون هیچ شهرستانی این پیشنهاد را نداده و دوست دارم این اتفاق در بهار رخ دهد چرا که اگر این طرح محقق شود در شهرستانی که حداقل تعداد سمن را داشته پیاده شده و موفقیت بزرگی برای ما خواهد بود.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49511
  • دیدگاه‌ها برای شهرستان بهار را پایلوت طرح «هر روستا یک سمن» می کنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.